Jumaat, 10 Ogos 2012

DALAM BN LAGI BANYAK PARTI WAKILI ISLAM BERBANDING DALAM PAKATAM.


RAJAH GAMBAR di atas di ambil dari laman sesawang rasmi SPR. Perhatikan betul-betul. Dalam 32 parti politik di atas, hanya UMNO, PBB, BERJASA, KIMMA yang mewakili suara majoriti orang ISLAM di negara ini. Kesemuanya berada di dalam BARISAN NASIONAL. Walaupun KIMMA dan BERJASA bukan parti komponen tetapi mereka menyokong BARISAN NASIONAL. Kena ingatlah suara majoriti orang Islam yang diwakili oleh UMNO PBB KIMMA dan BERJASA nie jika dibandingkan dengan suara orang ISLAM di dalam PAKATAM BAHLOL yang ada cuma PAS sahaja, adakah logik untuk kita mengundi PAS dan PAKATAM BAHLOL?

PKR tidak mewakili suara orang ISLAM kerana dasar perjuangan mereka ialah meneggakkan fahaman Liberalisma dan Pluralisma. Mereka tak berminat untuk pertahankan akidah ISLAM yang sebenarnya. DAP memang parti cauvinis rasis sejak dulu. Walaupun ahli PKR ramai dari kalangan orang Islam tetapi mereka semuanya tertipu dengan gula-gula Anwar Ibrahim Bapak PLURALISMA dan LIWATISMA. 

Nak buat apa membicarakan sekur artis perempuan yang kecewa dengan rumahtangganya? Artis tu pun tak sedar dirinya di tipu hidup-hidup oleh PAS. 

Setakat ini jumlah keahlian di dalam PAKATAM adalah seperti berikut (anggaran kasar):-
  1. PAS - 950,000 orang
  2. PKR - sekitar bawah 500,000 orang (tak tau lah berapa ramai orang Islam)
  3. DAP - sekitar di bawah 400,000 orang.
Dijumlahkan kesemuanya hanya sekitar 1.8 juta orang yang bercampur-campur. Bandingkan dengan keahlian UMNO yang berjumlah 3 juta orang !

Kalau anda mengundi PAS bermakna anda membunuh suara majoriti orang Islam di dalam PBB, UMNO dan KIMMA ! Tapi jika anda mengundi BN, suara majoriti Islam di dalam PAS TERPELIHARA OLEH UMNO PBB & KIMMA!

Logiknya di sini ialah jika anda benar-benar berjiwa Islam maka elok sangatlah anda mengundi BN berbanding dengan Pakatam !

Jika dalam satu kawasan DUN dan PARLIMEN yang bertanding adalah calun BN dan PAS maka elok anda pangkah calun BN. Kerana anda pangkah BN bermakna anda menjamin suara majoriti orang Islam tak hilang tapi kalau pangkah PAS bermakna anda menghilangkan suara majoriti Islam dalam PAKATAM !

BOLEH TAK JANGAN JADI BAHLOL MACAM PEMIMPIN TUA RENTA NAK MAMPOS DALAM PAS DAN PARA PENCACAI BAHLOL MEREKA ??????

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...