Khamis, 19 Julai 2012

DAP KHIANATI TABUNG TAMIL NAIDOO & NIK ABDUH NAIK ROKET DAP JUMPA DAJAL.


Kepada kaum Tamil Naidoo ... FMT melaporkan yang korang telah di tipu dan dikhianati oleh DAP. Tabung korang sejumlah RM73,000.00 dah kena songlap, lapor FMT. Rakan GMW menulis mengenainya di sini:-
Seorang pemimpin DAP cawangan hari ini menggesa Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang II P Ramasamy untuk menjelaskan status Tabung Mangsa Perang Tamil Sri Lanka 2009 yang dikutip oleh parti itu.

G Asoghan, pengerusi DAP cawangan Jalan Bagan Luaran menuntut Ramasamy menjelaskan apa yang telah berlaku kepada dana tersebut hasil derma rakyat Malaysia berketurunan India yang dianggarkan berjumlah RM73,000.

Beliau berkata cawangan beliau yang secara tidak langsung terlibat dalam isu kutipan dana itu pada mesyuarat pertama dana bantuan jawatankuasa dipengerusikan oleh Ramasamy.

Disebabkan penglibatan cawangan tersebut pada peringkat awal, Asoghan berkata ramai penyumbang mempersoalkan mengenai status dana yang dikumpul.

Asoghan berkata sumber dalaman melaporkan bahawa wang RM73,000 telah didepositkan ke akaun peribadi bernama Patmanaban di London, yang berpangkalan Sri Lanka.

Beliau berkata terdapat dakwaan bahawa Patmanaban telah ditahan oleh pihak berkuasa British kerana mempunyai hubungan dengan pengganas dan pengubahan wang haram.

Majoriti penyumbang sedang mengkaji membuat laporan polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengenai isu itu jika Ramasamy gagal untuk menjelaskan kepada umum dalam masa terdekat.

Usaha untuk mendapatkan komen daripada Ramasamy hari ini gagal dan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang II itu tidak menjawab panggilan dan mesej teks.


sumber : FREE MALAYSIA TODAY
Dan ini pula Kisah seorang As-Syaithi Dajal  As-Syaithi Nik Abduh (sebijik peel macam Syeh Syaithi Jenar) Yang Berjumpa Dengan Dajal Dengan Menaiki Roket DAP. Menyeru agar ahli dan penyokong PAS yang tak berdosa mengorbankan hartabenda dan nyawa mereka agar bapanya Pok Nik boleh menjadi Perdana Menteri.
(TQ Jiwa Paradox!)




Memang sangat patutlah si Syaithi Dajal nie di tahan di bawah ISA dulu. Memang dalam kapla otak Hijaunya hanya penuh dengan dendam kesumat dan kebinasaan.
Moga beliau dan rakan-rakan Hijau beliau yang seangkatan dan sependapat dengan beliau binasa sendiri sebelum beliau dan rakan-rakannya berjaya membinasakan umat Islam yang tak berdosa.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...