Rabu, 2 Mei 2012

PDRM MULAKAN SIASATAN & TANGKAPAN KE ATAS PENGGANAS & PERUSUH MILITAN BERSIH BABI BELOJOB 3.0.

alt

KLPOS :-
KUALA LUMPUR 2 Mei - Pihak Polis Di Raja Malaysia (PDRM) mengesahkan akan membuat beberapa penangkapan terhadap peserta Perhimpunan BERSIH 3.0 yang mencetuskan kekecohan pada Sabtu lalu.
Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman Datuk Seri Mohd Bakri Zinin berkata, siasatan telah dijalankan berdasarkan beberapa bukti seperti gambar sebelum arahan penangkapan dikeluarkan terhadap individu yang terlibat.
"Kami ada gambar-gambar mereka dan kami akan hebahkan kepada media dan orang ramai dalam masa terdekat bagi membantu kami menangkap perusuh-perusuh itu," katanya kepada pemberita di ibu pejabat polis Bukit Aman di sini, hari ini.
Beliau berkata demikian merujuk tindakan beberapa kumpulan peserta Perhimpunan BERSIH 3.0 merempuh pagar penghadang di Dataran Merdeka dan insiden serangan terhadap kereta polis.
Semalam, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh, berkata polis menahan seorang lelaki di Negeri Sembilan mengikut Seksyen 440 Kanun Keseksaan bagi membantu siasatan berhubung insiden kekecohan semasa perhimpunan itu.
 




Perlukah lagi sebarang penerangan dan penjelasan mengenai keganasan para DEMONstran aka Pengganas aka Militan aka Perusuh dan terkini , PAS -


kerana apa ? Kerana HASUTAN DAN SOKONGAN MEREKA-MEREKA INI :-


TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tangkap dulu chief chief setan bertopengkan manusia, baru kuncu-kuncunya..

Tanpa Nama berkata...

tangkap ja tak kita ketua2 atau kuncu2 dulu yg di tangkap..janji dpt jgn ada yg terlepas..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...