Jumaat, 13 April 2012

TIAN CHUA DAH CUAK TEMPELENG ANWAR ISRAEL KIRI & KANAN.


BIDALAN KATA adalah kekayaan khazanah perbendaharaan kata bahasa Melayu. Tajuk artikel ini adalah kata bayangan kepada apa yang sedang berlaku di dalam PKR. Isu yang dibangkitkan oleh Anwar Israel berkaitan dengan Pendidikan Percuma dengan memangsakan PTPTN tidak mendapat sambutan hangat. malah menerima tentangan begitu hebat dari luar dan dalam PKR sendiri. Akibatnya, Anwar Israel seperti di tempeleng dari arah kiri dan kanan. 


Manakala insiden perbuatan biadap dan kurang ajar Azmin Ali dan Tian Chua tidak menghormati dan berkelakuan normal pada masa hari pertabalan YDPA menyebabkan Tian Chua menjadi cuak. Sekali lagi insiden ini telah meletakkan PKR dalam keadaan paling tidak selesa dalam kempen ' Membela Melayu'. Kalau tak pandai menghormati Raja-raja Melayu bagaimana hendak membela Melayu ? 

Kesemua perkara di atas telah menimbulkan kemarahan rakyat dan orang Melayu kepada PKR. Di tambah lagi dengan pengakuan Mohd Isa bahawa PKR mempunyai banyak 'masaalah dalaman'. Selebihnya anda tahu sendiri bagaimana PR Drakula kini terloncat-loncat ke sana ke sini kerana kepanasan.




Fitnah Yang Tidak Menjadi.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS DI BULI SEKUTU.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...