Ahad, 8 April 2012

KIT SIANG NGAMOK BERSIH 3.0 & BLOGER PAS MENGAROK PASAL FAMILI MUHYIDDIN YASSIN.

Mutakhir ini kita sedang melihat bagaimana pihak pembangkang DAP, PKR PAS seperti cacing kepanasan, Jika Pak Samad Said mengkhayalkan seramai 500,000 oang hadir pada BERSIH 3.0, Hamba amat pasti yang hadir hanya sekitar kurang 5,000 orang sahaja.Jika lebih itu bermakna kerana di upah datang oleh DAP. Aspan Alias pengkhianat kepada perjuangannya sendiri pun sudah mengamok kerana Ketua Wira Perkasa menyarankan agar BERSIH 3.0 dijauhi oleh orang Melayu Islam. Aspan Alias menyelar kenyataan Ketua Wira Perkasa yang melabelkan Ambiga sebagai pengkhianat. Kata Aspan Alias, Ambiga bukan pengkhianat tapi label tersebut perlu diberikan kepada beliau. Menurutnya Ambiga bukan dalam kategori pengkhianat tetapi dalam kategori langsung tak boleh pakai punya. Aspan Alias menuduh orang Melayu Islam di Malaysia ini jumud kerana tidak menyokong perjuangan songsang beliau menyokong DAP. Bagi Aspan Alias mana-mana Melayu yang tidak membenci UMNO adalah jumud. Biasalah orang Melayu macam Aspan Alias ini sama sahaja macam Anwar Ben Israel dan Azmin Ali. 

Bloger PAS pula semakin mengarok mengenai gambar-gambar famili pemimpin UMNO. Kali ini famili Mahyuddin Yassin pula menjadi sasaran. Hamboi, gajah seberang nampak tapi kejahatan pemimpin PAS main dengan bini orang dan juga anak-anak pemimpin PAS jadi manusia tak guna tak nampak ke? Malah ramai keluarga ahli PAS sendiri terok. Bertudung tapi ehem ehem ehem ... Kalau dalam soal moraliti dan akhalq, pemimpin PAS paling ramai tak layak jadi pemimpin dan berjuang di atas landasan Islam. Nama je Islam tapi peel dan hati macam serigala kelaparan.

Hasutan-hasutan jahat puak PAS PKR seperti inilah yang banyak merugikan Melayu dan Islam. Cai PAS dan PKR lupa agaknya, rakaman audio Mat Syabu dengan Normah, gambar-gambar lucah dalam simpanan hanfon anak angkat ADUN Perupok dan kisah zina ADUN Selinsing dengan bini orang serta video klip rakaman Anwar Ibrahim main dengan chinadoll. Perbuatan cai PAS dan PKR menutup kejahatan pemimpin mereka menjadi punca ramai orang semakin berani melakukan kejahatan secara terang-terangan.

Ok pada pRU 13 nanti tetapkan hati bulatkan tekad ... undilah BARISAN NASIONAL!

TEPUK DADA TANYA IMAN!
DAP KOMUNIS
PKR TAKDE AKHLAK
PAS KENA BULI.

1 ulasan:

gyp sahid berkata...

http://ipohmalay.blogspot.com/2012/04/nurul-izzah-pilih-hempok-kepala-bapanya.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...