Jumaat, 27 April 2012

ESOK AMBIGA LAKUKAN UPACARA RITUAL KEMATIAN DAP PKR PAS SERENTAK DI SELURUH DUNIA.

Di Suruh Buat Kat Stadium Bukit Jalil .. Ambiga nak gak tunjuk buntut di Dataran Merdeka.
Gambar di ambil dari laman Fesbuk UMNO Kuala Langat Dan Kanjeng Ratu.

KAH KAH KAH KAH ... bila Hamba fikir-fikirkan balik lah pasal Ambiga nak buat jugak Perhimpunan Revolusi Haram B3.0 pada hari esuk, ianya macam sebuah upacara ritualistik kematian DAP PAS PKR di mata rakyat dan di mata dunia. Tak yah lah hamba jelaskan apa matlamat dan niat sebenar perhimpunan revolusi haram esuk. Semua orang dah tahu. Bukan bertujuan untuk Pilihanraya Adil dan Bersih tapi cuma nak mengugat dan mencabar kerajaan BN. 

Semua perhimpunan revolusi haram B3 menemui kegagalan dan tidak mendapat sambutan yang diharapkan. Cuma cai-cai PKR DAP PAS terpaksa pura-pura jadi giler di semua laman sosial dok kata DS Najib pening lalat lah, dah takut lah, dah gerun lah dan macam-macam persepsi sebab nak tunjuk kat semua orang yang PR ni masih relevan. Yang benorlah demelah yang semakin tertekan dan semakin pening sebab rakyat tak nak sertai dah demonstrasi jalanan  tajaan dan anjuran mereka. Ini semua persembahan sahaja lah daripada PR untuk dijadikan bahan propaganda mereka bagi menipu rakyat jelata. Itu sahaja. 

 

Pada pandangan hamba, esuk nie di Dataran Merdeka akan dipenuhi oleh upacara-upacara ritualistik berunsur khurafat dan kepercayaan tahyul yang berkaitan dengan kematian dan pengebumian. Pocong gerenti ada punya lagi. Gambar-gambar berkalung bunga kematian itu wajib ada. Lilin bernyala pun gerenti ada. Tapi esuk mesti ada upacara ritualistik kematian yang grandeur. Kalau terdahulu, lakunan kematian tak menjadi, pada kali ini akan dilakukan UPACARA RITUALISTIK KEMATIAN pula. Ini lebih realistik mengikut pandangan Ambiga.

Bakal hiruk pikuk lah dengan pukulan gendang dan tarian upacara kematian yang di ambil dari kepercayaan tahyul dan karut.. Kita tengoklah je la nanti macamana Ambiga jadi Imam Wanita mengepalai dan perarakan ritualistik kematian DAP PKR PAS TERBESAR DI MALAYSIA DAN DI SELURUH DUNIA.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya suka logo tu..jamban..Khas untuk pencacai pencacai yg nak berarak nanti.Ambiga tu dah perasan hero lah konon..Macam nak simbah je muka dia dengan air jamban.

Tanpa Nama berkata...

kalu tak mau pi dok diam sajala....

biaq yg yakin & berani dlm perjuangan rakyat saja pi.......... mereka tu taklah dilembukan oleh UBN dgn rasuah, ugutan, kelentong, wang & hiburan, double standard, dll ....

BERSIH 3.0 ... dari penipuan & pengkhianatan UMNo/bn dlm PRU ... RTM, SPR, JPN, pdrm?

Jom pi duduk-bantah .....esok 28/4/12...

Tanpa Nama berkata...

UMNO .. beri hak mengundi kpd warga asing............. ???????????? beri IC biru kpd PATI? ........ kuasa warga asing di Malaysia sungguh berbisa & bertuah kerana 'nafsu' UMNO .... itulah sebahagian politik kotor untuk umno lanunkan hak rakyat...........

Tahniah mahasiswa insaf yg bijak... tidak dilembukan dengan dakyah politik sempit UMNO/BN...


G. Bye umnooooo .......

Tanpa Nama berkata...

warga asing bukan kuasai... tapak2 pembinaan, ladang2, kilang2, pasar2, station minyak, ... tapi mereka dah kuasai peti2 undi setiap pilihanraya....?? ... mengapa kita perlu simpati kepada UMNO yg durjana ini???


Jom BERSIH 3.0... rakyat berjiwa Bersih, Bijak, Berani & Berdayajuang ..... tundukkan kekuasaan mustakbirin UMNO/BN .. . dataran merdeka...28/4/2012 ......
bagaikan "rintihan" gaddafi menagih nyawa ditangan rakyatnya..............

tinggalkan juak2 upahan kesepian diri dan kekontangan minda murni......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...