Selasa, 24 April 2012

30 ORANG GENGSTER SERANG SEORANG MELAYU.

Semoga Cepat Sembuh Wahai Saudara Seperjuangan Hamba
Allah Ta'ala Sentiasa Melindungi Para Hamba Nya.

Gambar di atas adalah mangsa serangan ganas sekumpulan gengster seramai 30 orang. Ianya berlaku di Ampang. Mangsa dikatakan dalam keadaan stabil. Mangsa kini di rawat di hospital Ampang. Hamba memandang insiden ini sebagai cubaan segelintir pihak yang sudah kelam kabut kerana rakyat tidak menyokong usaha pariah keling betine Ambiga untuk melakukan huru hara melalui BERSIH 3.0. Permohonan BERSIH 3.0 sudah di tolak oleh pihak PDRM di atas sebab-sebab keselamatan. Ternyata penilaian PDRM adalah tepat dan betul. 
Maklumat ini di kutip daripada Fesbuk

Dibimbangkan insiden-insiden seperti ini akan semakin kerap berlaku akhir-akhir ini menjelang BERSIH 3.0 apabila didapati sambutan begitu kurang daripada rakyat jelata. 
Kita berharap agar pihak keselamatan negara mampu membendung gejala-gejala seperti ini 
Tujuan dan matlamat insiden-insiden seperti ini adalah jelas yakni bagi membangkitkan keresahan dan menaikkan emosi di kalangan rakyat jelata. 

Kita benar-benar berharap dan berdoa agar pihak keselamatan mengambil tindakan segera dan bertindak cepat mencari dalang-dalang yang mahu mencetuskan rusuhan secara terancang seperti ini. 
Tangkapan-tangkapan dan penahanan perlu segera dilakukan bagi membendung gejala-gejala seperti ini daripada berlaku lagi. 
Kita sewajibnya meletakkan penuh kepercayaan kepada pihak keselamatan negara bagi menangani insiden seperti ini. Pihak keselamatan negara amat cekap dan efektif. Jangan bimbang.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
JANGAN BIARKAN NEGARA INI MENJADI CELARU.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kita tak sepatutnya menyalah kan bersih. pihak yg berwajib perlu menghapuskan pihak yang bertanggong jawab melakukan ini. biar india ni berpihak mana mana sekali pun. tak mungkin kes pembunuhan susilawati kita nak menyalahkan bersih. pembunuhnya pun India juga

Tanpa Nama berkata...

Gejala bakar membakar kenderaan juga dipercayai dilakukan oleh pariah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...