Ahad, 11 Mac 2012

RAFIZI BAKAL LETAK JAWATAN????

Rafizi telah di kritik dan di kecam begitu hebat sehebat fitnah yang diciptakan oleh beliau sendiri. Dokumen sebutharga bukanlah bukti kukuh kos sebenar dan pihak yang membayar kos tersebut. Malang sungguh Rafizi kerana tidak bijak berpolitik dankini menjad mangsa eliminasi pihak PKR sendiri.  

Blog Suara Pakatan Rakyat telah mengkritik Rafizi kerana mendedahkan dokumen sebutharga yang tidak membuktikan apa-apa penyelewengan sepertimana yang di dakwa oleh Rafizi.

Blog tesebut turut mendakwa Rafizi turut gagalmembuktikan sebarang penyelewengan di dalam isu NFC.Setakat ini beliau tidak membuktikan apa-apa pun. Dalam isu terbaru Rafizi terlupa bagaimana bos besar beliau telah melarikan akaq wan jijah ke Siam untuk bernikah.
Rafizi telah memalukan PKR dan ini banyak membantu menaikkan, kredibiliti BN. Teimaksihlah kepada Rafizi kerana menaikkan kredibiliti BN. Moleklah begitu kerana selama inipun apalah jasa regim pedofilia pakatang kepada rakyat.

Kita sungguh berbangga kerana Rafizi menjadi bebanan kepada PKR. Semakin lama beban itu di bawa semakin bagus lah buat BN. Cantas mencantas di dalam PKR semakin menjadi jadi dan tidak lama lagi kapal pakatang kan karam kerana dibocorkan oleh anai-anai mereka sendiri.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...