Selasa, 13 Mac 2012

PANAS !!!! BUKTI KUKUH ANWAR BIN ISRAEL DI TAJA OLEH PROKSI REGIM ZIONIS !

 
 

Dalam Buletin Utama TV3 sebentar tadi, Mat Zin Penyelaras Barisan Nasional Selangor mendedahkan bahawa Barisan Nasional mempunyai bukti kukuh terhadap Anwar Ibrahim di taja oleh badan-badan proksi regim zionis.Di antara badan-badan yang disebutkan ialah KONRAD ADENAUER FOUNDATION (K.A.F) NATIONAL ENDOWMENT for DEMOCRACY (N.E.D) dan AMERICAN JEWISH CONGRESS (A.J.C) Menurut Mat Zin bukti-bukti tersebut diperolehi daripada sumber risikan UMNO dan dari sumber dalaman PKR sendiri. Ianya adalah bukti-bukti kukuh dan tidak akan dapat di sangkal oleh Anwar Ibrahim menurut Mat Zin.

Agak menarik kerana dokumen Political Campaign Planning Manual Malaysia terbitan NATIONAL DEMOCRATIC INSTITUTE FOR INTERNATIONAL AFFAIRS (N.D.I.) sekutu N.E.D. khusus untuk Malaysia boleh didapati dengan mudah di internet dalam bentuk pdf sila ke pautan ini POLITICAL CAMPAIGN PLANNING MANUAL MALAYSIA.

Rakan bloger THE UNSPINNERS turut mendedahkan pengakuan Nik Nadzmi bahawa tiga pucuk surat telah di tulis oleh Anwar Ibrahim meminta DANA daripada N.E.D. seperti yang dilapurkan oleh Keadilankini:-
Pengarah Komunikasi KEADILAN, Nik Nazmi Nik Ahmad hari ini mengakui dan mengesahkan pendedahan tiga pucuk surat kepada pengurus dana Yahudi itu ditulis oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Anwar Bin Israel terpaksa meminta bantuan dan pertolongan proksi-proksi regim Zionis untuk mencapai cita-cita dan impian menjadi Perdana Menteri. Teringat Hamba mengenai seorang rakan yang pernah berkata bahawa pengalama IRAQ menjadi contoh dan ikutan Anwar Ibrahim. Kononnya orang Iraq yang anti Saddam Hussien  kini bijak kerana minta pertolongan daripada Amerika Syarikat untuk menggulingkan Saddam Hussien dan kemudiannya berperang dengan tentera Amerika Syarikat untuk menghalau keluar pula tentera A.S.  Jika itulah pemikirannya maka bagi Hamba tindakan tersebut sama seperti membunuh diri sahaja. kalau negara sudah terjajah oleh tentera asing mana mungkin keamanan dan kententeraman mampu kembali dalam jangkamasa yang pendek? Bukankah bahlol namanya tu.

Kita lihat sahaja nanti bagaimana Anwar Ibrahim bakal meloncat nanti. Atau mungkin pada kali ini Anwar Ibrahim akan mendedahkan pula bahawa K.A,S, Malaysia turut membuat Perjanjian Bertulis dengan kerajaan Malaysia ??? Apapun adalah jelas bahawa Anwar bakal terperangkap sendiri dalam helah putar alamnya. MANA BOLEH TAHAN ASIK KENA TIPU DENGAN ANWAR BIN ISRAEL.

TEPUK DADA TANYA IMAN!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...