Sabtu, 3 Mac 2012

BUAH PALA HOTAK KULOP KO TAK BERKHITAN NAMEWEE

Budak sekur nie kalau di hantar ke sepital untuk dikhitankan akan masuk dalam Buku Rekod Gisnes "Kulop Paling Liat". Dulu malaon ni hendak jilat tapak kaki Ds Najib bagi mendapatkan dana terbitkan pilem berajuk NASI LOMAK MAK. Macam-macam janji potong ayam dia kasi. Janji potong kulop dia buat. Akhirnya Cina DAP Segambut dok cibaikan Melayu sebab lambat dapat makan ayam dan kulop lom kena potong.

Dalam ramai-ramai cibai kulop tak berkhitan yang ada di Malaysia malaon itu di kira kulop tarap dewa nasi lemak. Oleh kerana malaon tu gagalmelanjutkan  pelajaran dalam bidang siains teknologi maka malaon itu berangan nakjadi sintis mengenai radioaktip dan radiasi. Macam Si Poziah Thoron yang keliru samada beliau belajar Sains Nuklir atau Sains Politik sampai akhirnya beliau terpaksa menjalani terapi depan kamera buat lawak paling bodoh mengenai kaitan radiasi dngan chef Wan.

Ramai sangat sekarang nie pakar nuklir di Malaysia danbuat pertama kalinya statistik doktor segera dan doktor pakar kitar semula jarum suntikan terpakai menurun mendadak. Klinik 1 Malaysia pula sabanhari dibanjiri dengan pesakit yang mendakwa kulit lecur kena radiasi walaupun sebenarnya malam kelmarin jam dua pagi terkena gigitan vampira jantan yanga kemarok seks di kebun Swiss.

Jadi sudah tentulah tak rock kalau malaon kulop liat tu tak join sekaki buat musik video tumpang hark ptuihhh.Paling hean ialah langsung tak kengaran suara penasihat media yang dulunya sibuk dengan program realiti BERSAMA MU ke hulu ke hilir tayang nombor akaun mintak derma orangramai.Dek kerana program realiti itulah hampir-hampir Pas tidak bertanding di dalam pru 12 lalu tapi BN  kehilangan dua pertiga majoriti dan lima buah negeri. Sebabnya? Kerana terlalu tumpukan perhatian kepada program tersebut menyebabkan isu-isu lain tidak ditangani dengan baik.

Tahulah beliau merupakan satu-satunya parit yang dapat gelaran datuk tapi pala otak masih beliau simpan dalam peti deposit di bank idea. Jadi faham-fahamlah pala otak mana beliau gunakan pada masakini.

Kepada namewee apakat lu buat pula video pasal kilang magnet guna nadir bumi di Selangor yang bapak angkat lu yang kasi buat. Tapi lu mana berani mao lawan sama Ah Kitt punya bapak dan sifu  doktor yang lahir di Tanah Busat China. Lu sudah janji potong ayam sama Ah Kitt punya bapak punya latok punya olang tua maaaa.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...