Jumaat, 16 Mac 2012

BEBASKAN SELANGOR! RAFIZI TERLIWAT SENDIRI & SENARAI NAMA KRONI SAMPAH .

BEBASKAN SELANGOR KITA !
(Rejim Punah Ranah Menjajah Selangor)

Rafizi seperti biasa sudah terkantoi dalam penipuan terbarunya setelah turut terkantoi dalam isu NFCorp. Oh ya .. berkenaan dengan isu NFCorp dan pendakwaan ke atas manusia yang tak bersalah Datuk Mohd Salleh (kesalahan beliau hanya kerana menjadi suami kepada Kak Ijat dan menjadi tokoh korporat Melayu yang amat berjaya) Setelah Melayu PKR menganiayai dan di sokong oleh Melayu-melayu lain yang tak berjaya sebab terlalu bodoh dalam pengurusan perniagaan, dengar khabar ada sahabat Datuk Mohd Salleh seorang tokoh korporat dan jutawan dari Asia Tengah bakal membantu beliau.Jika ianya benar maka Alhamdu-Lillah-hir-Robbil-alamiin. Begitulah Allah Maha Besar membantu dan menolong hamba-hamba-Nya yang dizalimi dan dianiayai. Doa mereka tidak terhijab.

 

Kembali kepada cerita Rafizi. Fitnah beliau mengenai majlis pertunangan anak perempuan DS Najib ternyata menyebabkan Rafizi semakin terdesak.Dalam klip video di bawah ini kelihatan Rafizi merepek-repek tak tentu hala. Walaupun nampak Mak Lempira Zuraida bergentayangan di sampingnya. Kamonlah. Dokumen sebutharga hendak dijadikan bahan bukti dan pencetus isu? Nampak sangat tak profesional Rafizi ini. Welaweh, dimanakah resit pembayaran?

Kenapa Rafizi melompat dari satu persoalan kepada persoalan lain semata-mata hendak menyesuaikan dengan kekantolan fitnah mega beliau? Meh kita ajukan soalan berikut kepada Rafizi ... Dimanakah Resit Pembayaran? Tak payah lah Rafizi nak berdolak dalih dengan meletakkan beban pembuktian kepada DS Najib yang difitnahnya. Tak masuk akal.Pihak yang memfitnah mintak pembuktian daripada pihak yang di fitnah. Ada patut ke?

CASSA (Consumer Association of Subang and Shah Alam) telah mengeluarkan senarai nama kontraktor pengutip sampah. Kroni dan sekutu kuat Regim Punah Ranah ler. 

CASSA akan membuat siri ceramah mendedahkan penyelewengan pentaulihan kontrak mengutip sampah di Selangor. Amalan menjadi darah daging puak Rejim Punah Ranah di Selangor. CASSA menamakan ianya sebagai 'OPS PERANG RASUAH'.

Sampai bila la Rejim Punah Ranah hendak memperbodohkan rakyat Selangor? Cukuplah tiga tahun! Jom BEBASKAN SELANGOR KITA!


TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoho nak dapatkan publisiti...lantaklah apa pun. Apaalah Rafizi....jual cakue ...

sahabat gunung berkata...

Rafizi HAPRAK. Dah kantoi tu, baik duk diam-diamlah .....

rexuan berkata...

We ask stupid questions but the right question.. kata si rafizi.. mcm mana dgn soalan mana jam tangan omega dsai? smp hari ni wan azizah tak jwb.. tak tunjuk bukti.. tak bising pun.. tak kata pun calan pm pakataiks kena nampak whiter than white?

extreme hypocrisy..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...