Khamis, 1 Mac 2012

ANTOLOGI SALAHKELAKUAN SEKSUAL PEMIMPIN PKR & PAS MAKSUM TARAF NABI


Di petik daripada kiriman sahabat fesbuk. Berikut adalah antologi ringkas dan padat mengenai semua skandal-skandal terhangat pemimpin-pemimpin PAS & PKR sejak 1998. Bak kata Hj Hadi Awang, keaiban membuka skandal salahkelakuan seks para pemimpin adalah diharuskan bagi memaklumkan kepada masyarakat mengenai pemimpin yang mereka undi. Cuma pada hari ini PKR & PAS kata masa Hj Hadi cakap perkara itu beliau sedang mabok laut. Jadi tak boleh digunakan jika melibatkan para pemimpin PAS & PKR (amalan assoboyah tulin) . Kononnya lah:-

ANTOLOGI SEXOLOGI PR : 

1986 - mat sabu & bini org (depan) 1997 - anwar & bini org (depan belakang) 

1998 - anwar & azizan (belakang) 

1998 - adun pas & bini org (depan--KTMB)

2010 - anwar & saiful (belakang) 

2011 - salehudin & bini org (depan-puduraya) 

2011 - anwar & china doll (depan belakang) 

2012 - badrul & bini org (depan) 

SEMUA SALAH UMNO 
SEMUA KONSPIRASI 
SEMUA YANG TERLIBAT ZUHUD SEMUA MAKSUM TARAF NABI
(Sindiran ke atas alasan yang sering dikemukakan oleh puak PAS & PKR di fesbuk apabila didedahkan mengenai salahkelakuan seksual para pemimpin mereka)


Paling kelakar ialah bilamana kisah tangkapan khalwat BadrulAmin cuba di tutup dengan kisah Nabi Yusuf a.s. dengan Zulaikha. Jawapan kepada alasan tersebut di jawab oleh rakan fesbuk seperti ini:
Rahim Rahman
Tuesday near Kuala Lumpur
ramai sangat lebai2 kera pas dan ustaz2 sotong pkr samakan badrul amin dengan kisah nabi yusuf & zulaika ... setahu aku nabi yusuf tak la sampai buka seluar, pakai towel, zulaika pun tak la sampai buang seluar dalam, buang coli, baring2 atas katil ... towel di bilik hotel itu semua basah, agaknya hotel swiss garden ni atapnya bocor kot, tapi jam 2 pagi tu mana ada hujan di beserah ...
Apabila Anar Ibrahim menegur Badrul Amin kerana kes khalwatnya, Badrul Amin membidas Anwar Ibrahim dengan video Chinadoll. Kita tidak lupa juga bagaimana Badrul Amin menggelarkan para ulama sebagai Bapak Setan. Kin Allah Ta'ala memperlihatkan kepada semua pihak manakah yang menjadi Bapak Kepada Bapak Setan sebenarnya.

Hamba juga tertanya-tanya sejak Badrul Amin memegang jawatan sebagai Penasihat Agama kepada MB Selangor, sudah berapa ramaikah isteri-isteri orang menjadi mangsa beliau dan sudah berapa banyak rumahtangga hancur kerana beliau?

Terkini dikatakan pasangan khalwat Badrul Amin sudah meminta cerai daripada suaminya. Celaka sungguh pemimpin PKR seperti Badrul Amin kerana tergamak beliau meruntuhkan rumahtangga saudara seagamanya yang mana institusi perkahwinan di dalam Islam diibaratkan sebagai sebuah masjid. Bayangkanlah perbuatan Badrul Amin diibaratkan sebagai merobohkan sebuah masjid!

Anda fikirkan dan pertimbangkanlah dengan elok-elok. Jangan sesekali mengundi regim sosialis dan memberikan sokongan kepada mereka.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

pukimaq berkata...

La Nabi Yusof tu belakang bajunya koyak.Ni Badrul Amin ni bajunya tak koyak sebab baju dibuka secara suka sama suka.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...