Selasa, 7 Februari 2012

PAKATAN & POLITIK KEBENCIAN TIDAK MAMPU BERTAHAN LAMA.


POSTER BIKINAN PAKATANG HARAMJADAH (DAP) KHAS BUAT ANWAR IBRAHIM

Hasan Ali telah menyatakan pendiriannya tidak akan membuat rayuan ke atas pemecatan beliau. Selamat tinggallah Parti Adat & Sukang. Sekuat mana pun penafian yang cuba diketengahkan oleh Parti Adat & Sukang, pemecatan Hasan Ali telah menjejaskan PAS dengan begitu teruk sekali, 

DAP rasis sudah bermain di belakang PAS dan PKR dalam meraih sokong orang Melayu yang terpedaya dengan dakyah DAP rasis. 

PKR yang masih dengan ketaksuban kepada politik kebencian semakin hari semakin kehilangan kepercayaan daripada orang Melayu, orang India dan orang Cina.

Walaupun ada beberapa kelemahan yang berpunca daripada ulat-ulat Anwarinas dalam UMNO/BN namun itu tidak mampu menahan kemerosotan Pakatang haramjadah. 

Populariti DS Najib semakin menaik. Imej UMNO/BN semakin pulih setiap hari. 

Segalanya menuju kepada kesimpulan bahawa politik kebencian Pakatang Harmajadah sudah tidak laku dan tidak dipedulikan oleh rakyat. Rata-rata rakyat menolak politik kebencian Pakatang Haramjadah. Keyakinan rakyat semakin tinggi kepada UMNO/BN.

Pada perkiraan hamba, PRU 13 rakyat sekali lagi melakukan tsunami yang lebih besar dari 2008 tapi pada kali ini tsunami yang berlaku tidak lagi memihak pakatang haramjadah,

Rakyat sedang mentalkinkan Pakatang Haramjadah secara total.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...