Isnin, 13 Februari 2012

MADJEEB KASGARI KEMPUNAN MAKAN BUDU CAP KETEREH.


HISH....HISH ..HISH.... HISHAMUDDIN ONN. Tahniahlah diucapkan kepada beliau kerana ketegasan menahan Madjeeb Kasgari (helo .. wa lidah Melayu .. ok.. bukan lidah biawak macam Guan Eng dan Cina DAP atau berlidah Arab celop macam PAS).

Dengan ketegasan yang di luar amalan sehariannya, Hishamuddin Onn menegaskan bahawa polisi kerajaan BN ialah enggan membenarkan mana-mana penjenayah menjadikan Malaysia sebagai transit dan tempat persembunyian.

 Menurut TFK  (hamba petik sahaja ) tindakan Hishamuddin Onn merupakan pembuktian dan penyangkalan imej negatifnya selama ini sebgai Menteri Amaran. Hari ini hamba boleh tersenyum derrr ...... sampai ke telinga tau ! Baca seterusnya di sini MSTAR

Ya lah paling tidak kempunan juga Madjeeb Kasgari hendak makan belacan, cencalok dan budu cap ketereh tajaan PKR , PAS dan DAP. Orangtua kata kalau kempunan boleh membawa kepada kematian. Di Arab Saudi, hukuman bagi kesalahan jenayah menghina baginda Rasulullah s.a.w. ialah MATI !

Di Malaysia pula anda mampu menjadi MENTERI BESAR KELANTAN dengan gelaran TOK GURU MURSYIDUL AM PAS.Berani lah nak usik .... Itu la pasal anda perlu menolak PAS, PKR dan DAP kerana jika anda tidak menolak PAS DAP PKR dibimbangkan nanti Malaysia ini menjadi HUB PERLACURAN ehhhh ... PERLANCUNGAN PERLINDUNGAN PENJENAYAH GLOBAL ... Boleh kutip duit lagi buat GERANG MALAYSIAKU HANCUS pulak. Ya la SUARA 'Pakatang' RAKYAT suara KERA YANG AMAT Anda hendak jadi kera tak? Boleh lompat-lompat riang-ria dari ranting ke ranting dan dari cabang ke cabang sambil menyanyi lagu AWAN NANO.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...