Khamis, 23 Februari 2012

GAMBAR BOGEL, ELI TUDUH HELMI TUDUH AZMIN ALI TUDUH UMNO....


Isu skandal penyebaran gambar bogel Elizabeth Wong (ADUN PKR-EXCO Selangor) memanglah terbaik dan terhangat di pasaran tak kira lah pada masa sekarang atau dulu atau akan datang. Siapakah dalangnya dan apakah motif penyebaran gambar tersebut menjadi tanda tanya rakyat Malaysia. Menurut Hilmi Azimin Malek:-
“Saya tidak menolak kemungkinan ada musuh dalam selimut yang menyimpan dendam atau dengki kepada saya atau Eli (panggilan untuk Elizebeth).
“Namun saya tidak tahu siapakah orang itu dan motif mereka bertindak begitu,” kata Hilmi yang enggan mengulas lanjut mengenai dalang itu.
Hilmi, 37, membuat pendedahan itu ketika ditemui wartawan Kosmo! di Polresta, Barelang, Batam, Indonesia selama tiga hari sejak Isnin lalu sehingga kelmarin.
Sejak tiga tahun menjalani kehidupan sebagai pelarian sebelum ditahan pada 3 Februari lalu, Hilmi masih disiasat oleh polis Indonesia mengenai dokumen palsu yang digunakan sepanjang berada di Indonesia.
Mengimbau saat-saat mula tersebarnya gambar-gambar bogel Elizabeth, Hilmi memberitahu, dia dan Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pelancongan, Hal Ehwal Pengguna dan Alam Sekitar Selangor itu ada bertemu bagi membincang mengenai perkara mengaibkan itu.
“Kami sama-sama duduk dan sama-sama menangis mengenang musibah yang menimpa diri Elizebeth,” katanya yang kemudian mengambil keputusan untuk sama-sama tidak membuka mulut mengenai isu tersebut kepada mana-mana pihak.
Namun timbul persoalan di sini yakni kenapa perlunya Hilmi Azimin Malek berada di dalam perlarian jika beliau tidak bersalah? Orang PKR sentiasa melakukan perkara-perkara anih dan tidak masuk akal. Apabila terkantoi mereka akan mengambil jalan mudah cuba menyakinkan mereka tidak bersalah dengan mempersalahkan pihak lain. 

Di luar negara mana-mana pemimpin politik yang terlibat dalam skandal seks pasti akan musnah dan punah ranah kerjaya mereka. Tidak di Malaysia. Di Malaysia semakin hangat skandal seksual mana-mana pemimpin politik itu didedahkan semakin meningkat pula populariti pemimpin tersebut. 

Kesimpulannya, di Malaysia ini sudah terlalu ramai pemimpin politik dikaitkan dengan skandal seksual tapi meeka cukup kebal dari kesan dan impak kehilangan jawatan. Namun rakyat di akar umbi akan menghukum pemimpin-pemimpin kategori tersebut di peti undi.Itu juga bermakna parti politik di mana pemimpin-pemimpin politik tersebut benaung turut terhukum dek kerana malas dan amat liat hendak menghukum pemimpin-pemimpin seperti itu di dalam parti mereka sendiri.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila cite tentang seks kamu cepat tulis. kamu ni jenis takcukup seks kut. berentilah tulis tentang seks ni. kalau rasa gian sangat suruh bini kamu telanjang dan tengok puas2.

Jas Salleh berkata...

Uiks .. marah plak bila di tulis mengenai salahlaku seksual pemimpin PKR. Apa dah punya pemikiran ko nie.

Tanpa Nama berkata...

haha...kena dgn muka hg

Tanpa Nama berkata...

hehehe..marah nampak bang..mak ko ke gambar kat atas tu? biasa la puak2 pkr ni..mana pernah buat salah..kan sume bakal masuk syurga..hehe

Tanpa Nama berkata...

entahlah tunggu aja hukuman dari allah nanti du dunia bolehlah dipermainkan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...