Rabu, 15 Februari 2012

ANWAR IBRAHIM JADI PONDAN DI MELAKA.

KAMPUNG GADEK &  HUTAN PERCHA MELAKA. Bagi Anwar Ibrahim kedua tempat itu merupakan tempat yang penuh nostalgik. Disitulah Anwar Ibrahim mampu menjadi Pondan 100% tanpa perlu berselindung lagi. Tahniah kepada gerak kerja dan semangat pemimpin dan ahli UMNO di kedua tempat tersebut kerana berani membogelkan Anwar Ibrahim sehingga kepondanan beliau begitu terserlah sekali. Tanpa segan silu Anwar Ibrahim menjadi pondan setelah dipondankan oleh. Petikan mengenainya :
Ramainya!
Namun begitu, Anwar yang masih takut menyahut cabaran Zahid Md Arip suruh saman Dato Eskay, Ummi Hafilda, dan lain-lain mahu mulakan gerakan revolusi dari Gadek.
Begitulah Anwar dengan tak tahu malunya ketika berucap dalam satu Majlis minuman teh di Taman Pulasan Gadek Alor Gajah.
Hadhir adalah dalam 250. Sampai perlu minta bantuan sambutan tetamu.
Janji Anwar adalah jila PR memerintah harga minyak diturunkan dan permit teksi akan diberikan kepada rakyat tanpa sekatan. Taktahukah dia sekarang ii pun pemandu teksi dah mengeluh banyak sangat permit teksi.
Cerita minyak dia tu dari minyak USD60 setong hingga ke USD120 setong. Tak boleh pakai.
Dengan jelas Anwar meniup hasutan untuk melakukan revolusi ala Mesir dan Libya. Tetapi dia kata dalam pilihanraya ke 13, Melaka dan Johor akan ditawan.
Dah Pemuda bantu sambut dia, Anwar kata Ali Rustam takut dan bayar Pemuda RM20 untuk buat provokasi. Tapi kata nak buat revolution. Sikit saja dah kata provokasi.
Budak-budak cuma melaungkan Anwar bohong, Anwar penipu, Anwar membontot.
Melucukan sungguh.
Anwar kata dia tidak gentar dan kata Tun Mahathir pun dia sedia lawan. Itulah nilai budi anwar. Tun Mahathir yang beri dia peluang naik dan orang tu yang dilawan.
Apa hal un anwar memang tetap berani dan lawan tetap lawan. CUma Dengan Dato eskay, Ummi Hafilda Nallakaruppan, Ezam, WSJ dan beberapa yang lain saja dia tidak berani nak saman.
Lucu betul anwar.
Dia menyeru masyarakat menggunakan media baru untuk mengetahui isu terkini. Baguslah tu, sila layari Pemerhati Sempoi dan rakan-rakan blog kami ye ...
Ketika Anwar berada dalam kereta, seorang wanita UMNO menghampiri kereta dan menyatakan rasa tidak puas hati dgn penjelasan Anwar mengenai isu NFC.
Takpe lah Kak, anwar sendiri bukan faham pun. Pasal budak dia menipu. 
Baca seterusnya di sini PEMERHATI SEMPOI

TEPUK DADA TANYA IMAN! 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...