Ahad, 12 Februari 2012

ANTARA KETAGIH DARAH & AMARAN KARPAL SINGH KEPADA PAS.

Dr Novandri menceritakan mengenai amaran Karpal Singh kepada PAS atas isu pendapat PAS mengecam sambutan Hari kekasih.. TFK pula berbicara mengenai kisah benar seorang remaja perempuan yang ketagihan darah akibat kerap melakukan seks semasa haid. Diperkaitkan dengan kisah nafsu remaja perempuan itu dengan kemaroknya nafsu PAS yang mengaku ulamak mahu menjadi umarak (pemerintah). Kedua-duanya menceritkan perihalan PAS. 

Apa itu PAS? Adakah PAS ini sebuah wadah perjuangan Islam atau sebuah wadah golongan hipokrit yang kemarok mahu berkuasa dengan menjual agama? Ya itulah jawapannya. Pemimpin dan ahli PAS sentiasa berlagak sombong dan berbangga kononnya merekalah ulama yang layak menjadi umara' sedangkan tiada satu pun ulama muktabbar selepas Khulafa' Ar Rasyyidiin berlumba-lumba menjadi umara'.

Bahkan rata-rata ahli dan penyokong PAS begitu taksob dengan nafsu nafsi mereka sendiri sehinggakan menghalalkan perbuatan mereka meruntuhkan rumahtangga mana-mana orang yang menyokong UMNO/BN. Memang orang PAS amat celaka ! Malah Mat Syabu dan beberapa orang ADUN PAS sendiri sanggup 'makan' isteri rakan-rakan mereka sendiri. Begitulah tahap kerakusan nafsu orang PAS !

Pandangan Ketua Pemuda PAS yang menurut hawa nafsu nya sendiri mengecam sambutan Hari Kekasih secara pukal kepada semua orang termasuk orang bukan Islam mengundang kemurkaan Karpal Singh. Hari Kekasih tidak diharuskan kepada ornag Islam. Itu sahaja. Kepada orang bukan Islam, sambutan Hari Kekasih tidak di halang samasekali. Tahulah mereka menjaga adab kesopanan dan kesusilaan mereka agar tidak terlalu keterlaluan mengikut nila-nilai budaya dan ajaran agama panutan mereka.

Pemimpin PAS pula sentiasa syok sendiri dan berangan-angan bahwa syurga itu sentiasa berada di bawah tapak kaki mereka. Mereka sanggup mendabik dada dan mengatakan ANAK KUNCI SORGA pada tangan-tangan mereka! Cis memang orang PAS sudah melampaui batasan dalam beragama!

Pernahkah orang PAS ini  berfikir menggunakan otak dan akal mereka? Tahukah mereka bahawa ISLAM sampai ke alam nusantara ini setelah seribu tahun kewafatan Rasulullah s.a.w. ? Tahukah mereka bahawa umur ISLAM di nusantara hanya sekitar beratus-ratus tahu sahaja?

Tahukah mereka bahawa ISLAM sampai dahulu di benua India, di benua Eropah dan di benua China sebelum sampai ke alam Nusantara? Tahukah mereka bahawa orang Eropah, orang Afrika, orang Arab, orang Cina, orang India dan bangsa-bangsa hebat di dunia seperti Parsi dan Romawi Yunani terlebih dahulu mengenali Islam daripada orang Melayu?

Orang PAS perlu sedar bahawa PAS BUKAN JAMINAN KE SORGA DAN BUKAN JAMINAN MATI SYAHID! Meninggalkan PAS bukan bererti meninggalkan perjuangan MENEGAKKAN TAUHID!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...