Khamis, 26 Januari 2012

SAYANG MELAYU KU : ARIFF SABRI MEMBUKA PEKUNG SENDIRI

[

Ariff Sabri mula membuka pekung-pekungnya sendiri di dalam UMNO dulu. Pendedahan Ariff Sabri dijadikan bahan propaganda A.B.U di fesbuk sebagai bahan fitnah tersohor. Antara lain propaganda fitnah yang dikemukan oleh Ariff Sabri ialah:-
  1. Elitis UMNO sepertinya mengeksploitasi Ketuanan Melayu untuk memperkayakan diri sendiri;
  2. Pemimpin UMNO sepertinya tidak memperjuangkan nasib dan kebajikan orang Melayu;
  3. Orang Melayu yang pernah menikmat pelbagai keistimewaan  daripada UMNO sepertinya amat suka mengkhianati Melayu dan memburukkan UMNO.
Memang patutlah beliau keluar dari UMNO kerana beliau mengkhianati orang Melayu dengan jawatan yang di pegang olehnya. Apabila pengkhianatan dan kejahatan beliau terbongkar maka beliau memburukkan UMNO melalui platfom musuh Melayu yakni DAP rasis. 

Fikirkan, semua bekas pemimpin UMNO sepertinya dan seperti Anwar Ibrahim semasa di dalam UMNO dahulu apakah yang mereka lakukan untuk orang Melayu?

Adakah pendedahannya merujuk kepada pemimpin UMNO yang ada sekarang atau sebenarnya membuka pekung-pekung busuk bekas-bekas pemimpin UMNO sepertinya yang kini terbuang dari UMNO.

Beliau tidak di pecat dari UMNO sepertimana Hasan Ali di pecat mahupun lebih 50 orang pemimpin PKR dan DAP yang di pecat oleh elitis DAP dan PKR.

Kata-kata siapa yang layak dipercayai? Bagi fikiran hamba sudah tentulah mereka yang di pecat dari PKR PAS dan DAP lebih dipercayai daripada bekas pemimpin UMNO seperti Ariff Sabri yang relahati keluar UMNO dan masuk DAP. Sudah tentu beliau mempunyai motif dan niat jahat bersifat peribadi terhadap UMNO.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

pukimaq berkata...

Buka pekung tu takde apa-apa.Buka seluar untuk keluarkan konek tu,terujalah juga homo cun ni.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...