Isnin, 30 Januari 2012

PEMIMPINKU ADIWIRA KU: ' DONT PLAY-PLAY' NAZRI AZIZ.

United Malays Number One !



Pakatan mampu menipu dan berdusta kerana Pakatan tidak pernah berdaftar sebagai sebuah pertubuhan sah. 

Papa Gomo mengingatkan semua mengenainya dan menulis:-
Siapa yang tidak kenal dengan Nazri Aziz ini yang merupakan salah seorang Otai dalam dunia politik tanahair Malaysia. Bukan sahaja kejantannanya ditakuti pembangkang malah dikalangan BN sendiri pun tidak berani nak bercakap panjang dengan beliau. Ada kisah terbaru yang mana beliau Nazri Aziz telah memalukan ramai pemimpin pembangkang dan juga ahli serta penyokong mereka.
Sebelum itu harap layan apa yang Gomo nak nyatakan mengenai POINT utama artikel ini. He he he
Hari ini Gomo nak ingatkan satu pekara mengenai apa yang WAJIB rakyat Malaysia tahu mengenai Pendaftaran nama PAKATAN RAKYAT yang mana merupakan gabungan PAS,PKR,DAP dan juga mungkin parti parti lain yang sealiran dengan anutan PR.
Untuk makluman Rakyat Malaysia didalam politik ini banyak sandiwara dan taktik dalam meraih undi. Gomo tidak menafikan bahawa kerajaan Barisan Nasional tidak lari dari sandiwara dan taktik untuk meraih undi rakyat. Namun demikian cara yang dilakukan Barisan Nasional adalah JANTAN dan tidak MEMBOHONGI Rakyat Malaysia sebagaimana Pakatan PAS,DAP,PKR.
Pilihanraya yang pertama diadakan pada tahun 1959 dibawah nama Parti Perikatan yang mana terdiri daripada tiga parti iaitu UMNO mewakili kaum Melayu, MCA mewakili kaum Cina dan MIC mewakili kaum India.
Baca seterunsya di PAPA GOMO

TEPUK DADA TANYA IMAN! 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...