Selasa, 10 Januari 2012

PASCA 901 BILA PUAK ABU JAHAL NAIK TOCANG.




Puak ganas dan biadap unit komando AMK, dan PAS mula menyerang kumpulan PERKASA yang melakukan demo bantahan secara aman. Perusuh yang melakukan serangan tersebut amat wajar dikenakan tindakan. Perusuh tidak dapat menerima bantahan aman daripada pihak lain. Inilah bayangan di masa depan jika pihak perusuh dijadikan pemerintah negara. Tiada kritikan dan demo aman bakal mereka benarkan samasekali. Perusuh PKR memang tidak ada otak mahupun akal. Emosi merupakan senjata utama mereka. PERKASA mahupun PEKIDA perlu memikirkan untuk menubuhkan sebuah UNIT PENGAMAN menandingi UNIT KOMANDO AMK dan UNIT AMAL PAS. 

Malah PERKASA dan PEKIDA juga amat perlu menubuhkan UNIT DEMO AMAN dan UNIT MOTORSIKAL. Sebenarnya dalam ilmu pertempuran pihak musuh seperti UNIT KOMANDO AMK mampu dineutralisasikan tanpa menumpahkan setitik darah pun. Jumlah bilangan bukanlah penentu di dalam mana-mana krisis.

Agak malang kerana PERGERAKAN PEMUDA UMNO MALAYSIA terpaksa berketuakan seorang yang tidak tahu ilmu pertempuran dan hanya tahu ilmu buat kelentong sahaja. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...