Rabu, 11 Januari 2012

APA BIKIN SANA MUMBAI HEY KICHI ?


Sebaik saja melangkah keluar dari mahkamah Tinggi di kompleks mahkamah di Jalan Duta Kuala Lumpur, Anwar Ibrahim dikatakan berlepas ke Mumbai, India. Berdasarkan kepada ceramahnya di Ledang , Johor, beliau di jemput oleh cucu Mahatma Gandhi unutk memberikan ucapan mengenai Hak Kebebasan Asasi Manusia. Ehem .. hak apa yan? Apakah Hak Kebebasan Asasi yang paling hangat diperkatakan di Mumbai India pada masa ini ? Jom lihat di bawah ini



sila ke pautan ini Mumbai's First Gay Parade. Antara lain artikel tersebut menyebutkan :-
A few days after the Health Minister spoke about legalizing Homosexuality and Prostitution in the country and a month afterIndia’s first Gay Pride Parade, although the community did not participate in India, the community participated in the cities first parade.
The main reason was to abolish the Section 377 of the Indian penal code which outlaws “unnatural sexual offences” and theoretically punishes anal or oral sex with up to 10 years in prison, it was established by the British in the 19th century.
Seksyen 377 Kanun Kesiksaan India adalah sama dengan seksyen 377 Kanun Kesiksaan Malaysia yakni kesalahan yang Anwar Ibrahim dibicarakan.

Selama ini puak pakatan mencemuh sistem perundangan British sebagai kafir dan tidka Islamik. Tapi tahukah mereka bahawa seksyen 377 Kanun Kesiksaan Malaysia mengharamkan seks luar tabie' yang sama dengan syariat Islam walaupun hukumannya berbeza?

Jadi apakah agaknya tujuan sebenar Anwar Ibrahim ke sana ya? Bercakap mengenai kezaliman seksyen 377 Kanun Kesiksaan India? Dan bercakap mengenai Hak Kebebasan Asasi Manusia mengamalkan gaya hidup seks luar tabie'? Masihkah anda ingat kempen Seksualiti Merdeka? Dirasmikan oleh Ambiga seorang Tamil Malaysia dan seorang peguam. Kebetulan atau apa?

TEPUK DADA TANYA IMAN?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Soalan ini patut ditanyakan kepada semua ahli PKR dan PAS yang beragama Islam.

Megat Alam Gempita berkata...

Allah swt sengaja menampakkan kebejatan Anuwar Berahim tapi apa komen Melayu-Melayu PAS!. Pengikut PiKeRa memang ramai yang LGBT tak boleh dibetulkan lagi.Teruskan pendedahan ini tuan, kami juga akan dedahkannya hingga peliwat ini meringkok dalam penjara akhirnya.Insya Allah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...