Ahad, 18 Disember 2011

SILA BERAMBUS LAH PUDIN OIII BAWA SEKALI YANG TAJA ANDA SELAMA INI.


Si Pudin Sedang Melacurkan POLITIK BARU.


MEREPEK PASAL POLITIK BARU DALAM UMNO ELOK BERAMBUS SAHAJA.

Adalah jelas si Pudin gagal di kawal oleh si Khaled Nordin. Manakala Ketua Cicak Rumah merapu dan merepek mengenai perlunya denda dikenakan ke atas Adam Adli. Apa punya bahlol nasihat tersebut. Jangan lupa masa si bahlol itu menjadi penulis teks ucapan si Hishamuddin , tiga kali Hishamuddin mendapat malu pertama insiden cium keris , kedua insiden demonstrasi kepala lembu dan ketiga insiden BERSIH 2.0.

Anda perlu membaca kembali artikel hamba mengenainya di sini http://semaremas.blogspot.com/2011/12/anwar-ibrahim-arahkan-hakim.html 

Ini permainan dan strategi pepuak bekas lulusan IKD yang merupakan penggerak Reformasi 98 dahulu dan kini merosakkan UMNO dari dalam. 

Bercerita mengenai si Pudin ini, anda tentu ingat PRK Kerdau yang menjadi punca perbalahan antara Papa Gomo dengan Ketua Cicak Rumah mengenai Pas Media dan juga kerana si Pudin. 

Tidak lama selepas itu isu mengenai Pas Media di PAU 2011 menjadi punca Hamba mengkritik keras Ketua Cicak Rumah.

Kini dalam soal insiden semalam (yang sudah dijangkakan) sekali lagi Ketua Cicak Rumah dengan si Pudin timbul. Seorang menggalakan dan mendiamkan diri semasa kejadian dan manakala seorang lagi cuba melakukan Damage Control. Tapi isu ini bukan tertumpu kepada Adam Adli. Isu ini berkenaan dengan gerak kerja yang dilakukan tok dalang-tok dalang yang pro Anwar. Tian Chua juga kelihatan bersama para demonstran semalam. 


Sila baca artikel menarik PAPAGOMO. Insiden semalam telah membuktikan apa yang telah hamba, papagomo dan gelombang wangsamaju dedahkan sejak kebelakangan ini. 

Bersengkongkol dan membenarkan tindakan memalukan Perdana Menteri walau di atas apajua alasan kemudian pura-pura buat tak tahu adalah pengkhianatan kepada perjuangan bangsa Melayu Islam. Tindakan itu itu telah memberikan 'aib besar kepada golongan mahasiswa.

Idea-idea Politik Baru dan kelompok Pembaharuan telah GAGAL TOTAL mengikis kebiadapan dan tidak mencapai matlamat langsung.

Maka eloklah diperambuskan sahaja puak-puak tidak berguna ini dari dalam UMNO. Biarkan mereka terpekik terlolong bersama Anwar Ibrahim. Hukum dahulu semua tok dalang-tok dalang yang merancang insiden semalam itu sebagai memberi isyarat jelas dan tegas kepada musuh. Kepada mahasiswa yang terlibat elok berambus sahaja dari IPTA  dan terus menjadi 'anjing belaan' pengkhianat agama bangsa dan negara sepenuh masa. Tempat anda di IPTA itu lebih layak di ganti dengan anak muda yang tahu sayangkan agama bangsa dan negara. 

Jadi kamu semua hendak tunggu apalagi? BERAMBUSLAH DARI UMNO DAN IPTA SEKARANG JUGA!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

PenganutPAS berkata...

saifuddin ni kalau dok dalam UMNO pun bukan boleh memenangkan BN di temerloh . dia ni dah jadi liabiliti dah bukan kepada UMNO saja . kepada adik beradik dia sendiri pun dia dah jadi liabiliti

Tanpa Nama berkata...

Najib hg tunggu apa lg,buang sj babi dua ekoq tu sebelum rakyat marah dekat hg.
Hg paham ka dak.
Kalau tak paham letak jawatan sj..
Buat memalukan umat sj.

Tanpa Nama berkata...

Yang duduk kat kementerian nak ikutkan sangat mahasiswa buat apa...dah awak duduk kat kementerian ditugaskan untuk mengawal perjalanan kementerian....janganlah lembik sangat. Budak-budak baru nak naik ni, kalau tak di bendung akan menghasut orang lain. bukti dah ada, pemimpin pasca 1998 dulu melompat2 salahkan kerajaan, la ni cuba check balik...hu..hu ramai kerja gomen beb. dah ada jawatan. Ye lah gila kuasa mesti pandai tonjolkan diri. Wah kalau dulu dengar cakap berapi-api kutuk kerajaan. Ingat hebat sangat kerja sendiri ke, berniaga ke, bertani ke, ...rupanya nak lepas tengkuk juga.....jangan menghasut staff kerajaan lain sudah. Cukuplah apa yang dah kalian perjuangkan dulu....perjuangan sia-sia..tak tau hujung pangkal...."jadi tikus dengan labu-labunya"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...