Rabu, 21 Disember 2011

NGA KOR MENG KELAM KABUT BILA BLOGER BUAT LAPORAN KE SPRM.

Nga, Wa Sudah Buat Lapuran ... Lu Apa Macam Sikarang?
Tuan Ahmad Sofian Yahya (Sekupang Dua)

NGA KOR MENG SUDAH RESAH DAN BERPELUH, LAPURAN SUDAH DI BUAT KE SPRM.

Bloger pro UMNO/BN memang ganas-ganas dan kejam-kejam belaka. Pada kali ni bloger Tuan Ahmad Sofian Yahya menyahut cabaran Nag Kor Meng. Beliau telah melapurkan kepada SPRM untuk menyiasat samada pemberian kontrak 'Lounge Suit' kepada syarikat isteri Nga Kor Meng selaku 'Rakan Kongsi Seketiduran' Ethan & Elton Sdn. Bhd. dilakukan secara betul atau berlaku penyelewengan serius. 


 

Beliau yang sebelum ini mendedah mengenainya di blognya telah membuatkan Nga Kor Meng kelam kabut untuk menafikannya. Kononnya pemberian kontrak tersebut adalah sah dan tidak berlaku penyelewengan malah dengan angkuh mencabar lapuran di buat kepada SPRM. Ingat bloger pro UMNO/BN tiada telor ke seperti Anwar Ibrahim yang tidak berani bersumpah. Baca selanjutnya di sini PERAK TODAY.

Nak tengok kedai nga Kor Meng? Ke pautan ini




Mewah dan Bergaya Tak?
Mana datangnya Wang tersebut?
Alamat 

THE SIGNATURE TAILORING

我的照片
PERAK, IPOH, MALAYSIA




2 ulasan:

rahman berkata...

slogan cekap, adil dan telus??...kepala hotak dia berjambul!!!! kalau setakat nak kaya kan kroni dan mengumpul harta hak rakyat macam mak bapak dia punya...kemudian bising macam BERUK terpotong ekor dalam mesyuarat DUN Perak...nak lantik lagi jadi EXCO Negeri?? Pergi Jahanam sama Fucakatan!!!

Tanpa Nama berkata...

Nama kedua kedai jahit tu sempena nama sorang Gay tersohor serata dunia Elton John yang berkait rapat dengan personaliti yang dipopularkan oleg Anuwar diMsia melali Seksualiti Merdeka.Ada apa2 ke Megat KorMingg?Nampak reka bentuk dan hiasan kedai jahit dimana isterinya berupakan sleeping partner kepada pemilik kedai tersebut memang diakui ianya high class dan lagi eksklusif.Jadi harga tender yang masuk tu ikut standard kedai memang semuanya below par jadi terpaksa SiNizar ketika itu gunakan kuasa yang ada memutuskan supaya tender diberikan kepada syarikat tersebut tanpa mengetahui sedikit pun sleeping partner kepada pemilik kedai adalah isteri kepada Exco Negri Megat KorrMing.....! Jadi apa nak takutkan mana ada kis,jadi SPRM silakanlah buat siasatan semua nya teratur ikut prosidur lagitrnaparen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...