Khamis, 15 Disember 2011

KELUAR ... JANGAN TAK KELUAR ... LIM BOO CHENG

BERITA DAH BASI TAPI MASIH MENARIK
Lim Boo Chang Keluar PKR masuk GERAKAN


Apa Mao Bikin Lagi ? Itu DAP Rasis Manyak Rasis, Ini PKR manyak Suwey Wa Keluar lahhh masuk GERAKAN.

14/12/2011. Lim Boo Chang, 56, Ketua Cabang PKR Bukit Gelugor Pulau Pinang isytihar keluar PKR. Beliau meletakkan semua jawatan dalam PKR dan sebagai ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang. Alasan yang diberikan ialah beliau hilang keyakinan kepada parti yang gagal menepati janjinya untuk mereformasikan rakyat, persaingan sesama sendiri yang melampau dan tindakan parti yang sering mengenepikan ahlinya.

Ya la mana boleh tahan asik kena kencing dek Anwar Ibrahim dan Goon End. Perjuangan PKR adalah bersifat transit / persinggahan untuk Anwar Ibrahim kembali ke dalam UMNO setelah pepuak Reformis 98 berjaya mereformasikan UMNO mengikut acuan Anwar Ibrahim. 

Jangan fikirlah pepuak Reformis 98 dalam UMNO mempercayai Anwar Ibrahim itu kaki liwat dan sebagainya. Apa mereka peduli pun janji Anwar Ibrahim menjadi PM kemudian bolehlah mereka merompak rakyat sesuka hati. Sebab itulah pepuak Reformis 98 dalam UMNO kuat mengencingkan orang UMNO.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bn/umnoApcoLembu hhharam jadahhhh...

Parti yang layak memerintah negara pada masa akan datang adalah Parti Gabungan PAS, PKR & DAP ( PAKATAN RAKYAT ).
Sila Promosikan Halaman Ini. Cadangkan pada rakan-rakan anda ok !!!
Himpunan Rakyat Malaysia Yang Mahukan Pakatan Rakyat Memerintah Malaysia Pada PRU Akan Datang. Tumbangkan Barisan Nasional & Gantikan Dengan Pakatan Rakyat.
Kami Boikot Utusan Malaysia, UMNO Kaki Fitnah, Gelombang Reformasi II, Perajurit Keadilan, Kami Boikot Buletin Utama TV3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...