Jumaat, 16 Disember 2011

GEMPAR! KOD 71 PONTIANAK MENGAMUK DI AMPANG JAYA

MAQ LEMPIRA ZURAIDA
PONTIANAK HUDUH SINGAPURA 
KO 71 ROBOHKAN DEWAN ORANGRAMAI!


Maq Lempira Zuraida berkod 71 bekas warga Singapura menjadi warganegara Malaysia atas ihsan belas kasihan UMNO. Maklumlah Maq Lempira di Singapura merempat bangsat. Maka sudah tentulah Maq Lempira amat dengkikan UMNO yang berjaya memertabatkan bangsa. Berjaya menjadi ahli Parlimen di bawah PKR (Parti Kuat Roboh) . Bencinya Maq Lempira kepada UMNO termasuklah bangunan yang ada lambang UMNO dan digunakan oleh orangramai selama 20 tahun. 


Maq Lempira Zuraida telah memberikan arahan kepada Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ) merobohkan Dewan Datp' Mufti Shuib kerana bimbang rakyat masih sayangkan UMNO. Arahan tersebut tidak berdasarkan kepada sebarang sebab musabab yang munasabah. Melainkan mungkin kerana bangunan tersebut menghalang pontianak sundal malam macam Mak Lempira ini terus menerus menghisap darah penduduk.




Dewan tersebut didirikan dengan kelulusan dan bukan dipacakkan saja oleh UMNO. Sepanjang sejarah UMNO memerintah Selangor tidak ada satu pun bangunan pesaing politik nya dirobohkan.

Ini adalah sejarah hitam kepada amalan demokrasi dan politik matang di Selangor dan buat negara. Pertama kali sebuah bangunan milik parti pesaing dirobohkan hanya semata ianya kepunyaan parti pesaing. 

Semenjak berkuasa Pakatan haram jadah memang giat dan menjadi hobi mereka merobohkan bangunan-bangunan milik parti pesaing. Terjadi di Kelana Jaya dan kini di Ampang Jaya. 

Malah di bawah pentadbiran Pakatan Haram Jadah banyak samseng dan gengster menjadi ahli Majlis Perbandaran. Baca seterusnya di sini KUKUKAKI

Oleh itu fikirlah sendiri. Ini baru mereka berkuasa di Selangor, Pulau Pinang dan bayangkanlah kalau mereka berkuasa sepenuhnya. sudah pasti PWTC dan KLCC pun mereka sanggup robohkan. 


Mula-mula mereka merobohkan bangunan milik parti pesaing mereka. Lama kelamaan ianya menjadi tabiat semulajadi buat mereka merobohkan rumah dan bangunan milik rakyat yang tidak mengundi mereka.


Baca seterusnya di sini THEFLYINGKICK dan di sini APA

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AL-JUBURI TIDAK AKAN DAPAT LAGI UNDI PAMPASAN YANG DIA TERIMA PADA PR12. KALI INI PENGUNDI AKAN MELIHAT KEBOLEHAN DIA. TERNYATA, KEBOLEHAN DIA SELAIN SEBAGAI AL-JUBURI IALAH SEBAGAI PEMAIN WAYANG. KAMI PENGUNDI TELAH BOSAN DENGAN LAKONAN BELIAU. JOM, NYAHKAN DIA YANG TIDAK BERMORAL INI. GET LOST AL-JUBURI. GET LOST PARTI KONEK RAKUS (PKR).

rahman berkata...

si mak lampir tu memang busuk hati nak mampus!!!!... pengemis dari singapore datang sini tunjuk lagak dia bagus!!! haram jadah punya manusia!!! dah laa satu benda dia tak buat... dewan orang ramai yang UMNO buat pun dia nak roboh!!! SLOGAN DEMI RAKYAT KEPALA HOTAK DUNGU DIA!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...