Selasa, 6 Disember 2011

DARI HITAM METALIK KE DARUL KARTUN- DAP SEMAKIN RASIS !


NGA HENDAK NAMAKAN PERAK SEBAGAI DAP DARUL KARTUN RASIS
(DAP Bongkak Angkoh Biadap!)

Setiausaha DAP Perak bernama Nga Kor Ming semakin biadap dan bongkak apabila merasakan DAP merupakan pilihan utama puak rasis di Malaysia. Selepas mengeluarkan kenyataan berbaur rasis terhadap warna kulit kaum lain di Malaysia kini beliau muncul dengan kenyataan DARUL KARTUN. 

Kenyataan itu bukan sahaja bernada rasis tahap maksimum malah berunsur menghina negeri Perak, kedaulatan Raja-raja Melayu dan rakan sekutu DAP iaitu PAS dan PKR. Datuk Zambry MB Perak berkata:-
“Dengan sikap Nga ini, rakyat boleh menilai sendiri pemimpin macam ini ke yang perlu diikut? kata-katanya yang menggelar “Perak Darul Kartun” ini telah menghina Perak katanya selepas Hari Bertemu Pelanggan di Dewan Serbaguna Bangunan SUK hari ini.
Orang DAP rasis mana peduli sensitiviti kaum lain kerana mereka ada kuda PAS dan kuda PKR untuk melindungi mereka dari bahagian belakang dan depan.

Anihnya, kuda PKR dan kuda PAS ini pun turut sama bengap melakukan kezaliman dan penindasan ke atas kaum lain sepertimana yang terjadi baru-baru ini oleh Khalid G.

Pakatan Haramjadah melaungkan Reformasi tetapi Reformasi yang mereka laungkan ialah menjadikan DAP rasis berbuat sesuka hati menghina dan menindas kaum lain yang bukan sama warna kulit dengan Nga Kor Ming.


Puak gembala kambing seperti ini kuda PAS jadikan sekutu politik mereka. Patutlah Hj Hadi kata semua orang PAS ini kuda sahaja. Boleh di tunggang sesuka hati sepertimana Adun Selinsing menunggang isteri orang dalam koc KTMB dan Mat Sybu menunggang di dalam bilik no 121.Tak ketinggalan Nabi Palsu PAS yang menunggang rakyat Kelantan demi kesenangan dan kemewahan keluarganya sendiri. Peduli apa pun kuda PAS dan PKR kepada kesengsaraan rakyat pun.


TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...