Ahad, 11 Disember 2011

DAP RASIS MAIN WAYANG.

BAPA ANGKAT & PANGLIMA PERANG.

Episod RSN Rayer yang pernah terbabit dalam isu Kg Buah Pala. Di tambah api oleh P Ramasamy dan Karpal Singh. Kenapa? Sila baca analisa menarik daripada DR NOVANDRI. 

Pada pandangan hamba DAP rasis di Pulau Pinang semakin kehilangan sokongan kaum India dan Melayu. Kemungkinan besar pengaruh DAP Rasis juga semakin mengecil dari pengundi Cina di bandar kerana pukulan 1MALAYSIA. 

Pada PRU 12, DAP Rasis mampu bangkit kerana undi Portes kaum India melalui HINDRAF yang di hasut oleh Anwar Ibrahim di atas platfom PKR. 

Kini kaum India dan HINDRAF bermasalah besar dengan PKR. Ahli Melayu PKR turut bermasalah dengan kaum India, ahli India dan HINDRAF.

Ini memberikan kesan domino kepada DAP Rasis terutamanya di Pulau Pinang akibat polisi rasis kalipah palsu Guan End. 

Apa cara lagi untuk menyelamatkan keadaan selain melakukan gerak kerja MERAIH SIMPATI. 

Apakah jalan terbaik meraih simpati? Buat demo buat kecoh kemudian selesaikan seolah-olah DAP Rasis prihatin dengan tuntutan kaum India. 

DAP rasis bukan sahaja membuli PAS tetapi turut membuli kaum India dan pengundi Cina yang tidak menyokong mereka. Mainan wayang tidak kekal lama. Rakyat sudah sedar perjuangan merbahaya DAP Rasis. Selamat tinggal Maharaja DAP Rasis dan konco-konconya. Semangat ultra-kiasu dan supa dupa rasis sudah semakin tewas di bawah 1MALAYSIA!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...