Rabu, 28 Disember 2011

CHEGUBARD TERKENCING DI SOAL POLIS MENGENAI TWITTER?

Siapa Suruh Kamu Cari Fasal?

Rakan bloger MPP memaklumkan bahawa semalam CheguBard telah di soal siasat oleh Polis di Seremban 2 berkenaan twitter akaun AMK_Rembau. akaun twitter tersebut didapati telah membuat komen yang menghina Yang DiPertuan Agong.

Penahanan tersebut adalah tindakan susulan kepada sebuah laporan polis yang di buat oleh sebuah NGO pada Julai lalu. Pengaduan berkisar mengenai komen oleh akaun AMK_Rembau yang menghina KDYMM Yang DiPertuan Agong. Penafian telah di buat oleh kumpulan AMK CheguBard, baca di sini Md Sani Mohd Shah Ketua AMK Rembau.

CheguBard juga ada membuat penafian bahawa akaun twitter itu adalah miliknya. Katanya akaun tersebut wujud semasa kempen pemilihan 2010 PKR semata-mata untuk memburukkan imejnya. Selepas disoal siasat cheguBrad dilepaskan pada hari yang sama.

Blackberry CheguBard telah di rampas oleh pihak Polis dan pihak polis sedang berusaha mendapatkan laptop milik cheguBard. 

CheguBard hanya menyusahkan diri sendiri sahaja semata-mata untuk menghalalkan jenayah liwat, jenayah rogol dan amalan seks luar tabie' seorang gay tua. Belaiu pun pernah menonton aksi gay tua balun chinadoll. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...