Isnin, 5 Disember 2011

BEWOK DAP RASIS PENANG MEMANG PATUT KENA HANTAM.

And It Has A Name ... Lim Guan END .. Lives in Penang.

APAKEHALNYA BEWOK RASIS SEEKUR NIE?

Bewok rasis DAP yang menjadi ketua Rasis DAP di Republik Pulau Pinang dilapurkan semakin hari semakin nyanyok walaupun masih belum mencapai usia akil baligh seperti Kit Siang, Karpal Singh, Hj Hadi, Anwar Ibrahim dan Pok Nik. 

Tanpa segan silu Lim Guan End telah memuji dirinya sendiri sebagai pemimpin yang paling bebal semasa berucap di hadapan puluhan perwakilan wanita DAP.

Si bewok rasis itu mengakui beberapa siri kejayaan yang dicapai oleh Pulau Pinang (macamlah Pulau Pinang milik nenek moyangnya) merupakan hasil usaha titik peluhnya yang bekerja siang malam seorang diri tanpa bantuan daripada kerajaan Pusat, Kementerian Perlancongan Malaysia dan pihak polis. Baca di sini pengakuan syok sendiri sang bewok tersebut

Antara pengakuan dosa-dosa oleh Father Gereja Sosialis merangkap Ketua Menteri impot dari Melaka yang anaknya suka meramas tetek ialah:-
  1. Pengurangan hutang negeri P.Pinang sebanyak 95% dari RM600 juta ke RM630 juta ke RM30 juta pada akhir bulan Oktober 2011. Hutang tersebut berkurangan kerana kerajaan Pusat BN menyerapkannya demi kesejahteraan rakyat P.Pinang dan bukannya di bayar dari poket atau harta pesaka Lim Guan End.
  2. Pelaburan asing berjumlah RM12.2 bilion yang sejumlah besarnya adalah hasil usaha dan bantuan daripada MITI dan MIDA.
  3. Pengurangan kadar jenayah sebanyak 27% bukanlah kerana setiap malam Lim Guan End meronda dan menangkap penjenayah tetapi atas usaha gigih polis.
Si bewok rasis impot dari Melaka yang mewariskan genetik gila seks kepada anaknya mengakui usaha orang lain sebagai usahanya sendiri. 

Sikap tersebut sememangnya amalan oleh mana-mana pemimpin rasis DAP di mana jua termasuklah di Selangor sendiri. Mereka lupa barangkali bahawa sedikit masa lagi akan terbongkar dan terdedah segala skandal-skandal dan penyelewengan kuasa yang mereka lakukan. Sabar. Tidak lama lagi. Bakal meloncat mereka semuanya itu. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...