Ahad, 25 Disember 2011

ADAM ADLI MOHON MAAF ? LAGI AKSI BEBAL GAY JAMBAN.

ANWAR IBRAHIM SUKAHATI KERANA BERJAYA DIDIK ANAK MUDA MELAYU MENJADI BIADAP & GAY JAMBAN.

Setelah Gay Jamban belaan Anwar Ibrahim selaku Gay Tua berjaya memalukan seluruh warga mahasiswa di Malaysia dengan aksi bebalnya di PWTC, kini gay jamban tersebut melakukan lagi aksi bebal di hadapan polis kononnya beliau adalah seorang yang amat berani untuk melakukan jenayah tanpa menerima sebarang pembalasan. Ya benar, gay jamban memang berani melakukan semua jenis jenayah. Kalau Allah swt pun mereka tidak takut apatahlagi dengan manusia. Apa yang mereka hendakk malukan dengan manusia bilamana sifat malu sebagai tanda beriman sudah tidak berbekas di hati dan minda mereka? 

Bagi gay jamban belaan gay tua, selagi negara aman dan damai serta berjaya membangun pesat selagi itulah mereka merasa resah dan gelisah.  Mereka fikir hanya melakukan jenayah dan terus menerus melakukan kebebalan sahaja yang dapat membuktikan kelakian mereka yang tercemar kerana amalan seks luar tabie'.

Mereka perlu menjadi adiwira hebat lebih hebat dari Ultraman, Batman, Superman, Spiderman dan Cicakman yang tidak mengamalkan seks luar tabie' untuk mengikis perasaan malu mereka di liwat dan meliwat sesama jantina. Jatuh airmuka mereka kalau tidak menjadi adiwira.

Gay-gay jamban perlu mengangkat darjat dan martabat diri mereka yang telah jatuh sehina-hinanya akibat amalan sonsang mereka walaupun mereka terpaksa melakukan jenayah kerana itu.

Adakah anda ingin bersyubahat dengan kejahatan mereka? Anda lebih bijak daripada mereka kerana anda adalah adiwira sebenar kerana tidak mengamalkan seks luar tabie' seperti mereka.

Baca seterusnya di sini PAPA GOMO

Kepada mahasiswa lain adakah anda akan turut serta dalam sarkis kegilaan psaikologi rosak puak gay jamban bagi memuaskan hati gay tua? 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

papa gomo yang kamu nak ikut,ho melayu umgok orang kata kerturunan umgok ni kalau orang nak pkai bini pun bleh janji msok sebab hidup dia di dunia bukan disana sekular lah katakan

Tanpa Nama berkata...

manusia bebal ni semua akan mengundang bala...

bersiap sedia dgn apa yg akan berlaku dimasa yg mendatang...

kuatkan akidah dan tentang perkara yg dimurkai ALLAH TAALA...

aku sebagai pejuang barisan hadapan akan mengatur strategi bila masanya nanti...

kebangkitan pejuang2 yg menolak politik kotor dan penegak panji2 islam dah bersedia...

pejuang hamas...

Jas Salleh berkata...

mereka yg hidup dalam dunia angan2 gay jamban selalu berfikir mahu menjadi TUHAN ... sehingga sanggup kena liwat dengan gay tuo utk mencapai NIRWANA

Tanpa Nama berkata...

Pas haram jadah yag kamu nak ikut,ho kumpulan Pas haramjadah kata kumpulan Pas haramjadah ni kalau berbini,bini dia punboleh bagi dgn orang lain kerana laki dia mampos bote,babtu la selalu minum ubat kote.
Bagi Pas haramjadah,apa yang dia orang buat walaupun bini berkongsi malahan anak sendiri pun di sumbat kote dalam P**** anak sndiri tak apa sebab ada Wali Selipor yang boleh ampunkan dosa.
Apatah lg sekarang naik taraf Nabi..maka puak-puak Pas Haramjadah bolehlah melakukan maksiat sebanyaknya kerana mudah mendapat Syafaat Nabi Pas haramjaadah.
Dunia sia orang...Syurga di dunia...Neraka Di akhirat......PAS HARAMJADAH

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...