Jumaat, 7 Oktober 2011

KEJUTAN! UNIT AMAL PAS INI UNIT AMAL GADOH KE? ORANG AWAM DAN NGO DI SERANG OLEH UNIT AMAL PAS SEMASA CERAMAH MAT SYABU DI SEREMBAN.


Ini benar-benar suatu kejutan. Melalui maklumat yang di terima daripada sahabat bloger TAUKE IKAN (klik pautan untuk perincian kejadian) yang menghadiri ceamah Mat Sabu di Seremban malam tadi. sempat merakamkan aksi ganas Unit Amal 'Gaduh' PAS menyerang orang awam, bekas perajurit dan NGO yang hendak menyerahkan Memorandum Bantahan kepada Mat Syabu yang berceramah di Seremban. Semakin biadap ! Chegu Bard kelihatan tidak bermaya untuk mengawal keadaan. Lihat gambar-gambar di bawah ini di petik dari Tauke Ikan punya blog. Kelakarnya, Mat Syabu telah mengaku dijanjikan jawatan MENTERI KESELAMATAN DALAM NEGERI. Ohhhh TIDAKKKKKK !!!!!! Alamatnya ramailah wanita tidak selamat!













Paling lawak PAS sempat lagi KUTIP DERMA daripada orang ramai!




Inilah sikap sebenar Pakatan 'Tipo' Rakyat, mereka menuntut Kebebasan Bersuara, Kebebasan Berhimpun dan Kebebasan itu dan ini menuduh BARISAN NASIONAL zalimlah dan menyekat kebebasan, bila pihak lain mahu membuat bantahan, apa mereka buat? Pukul dan serang! Perlu ke menjadikan puak ganas ini sebagai Pemerintah Negara?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...