Isnin, 3 Oktober 2011

DIMANAKAH KEJAYAAN TARBIYAH PAS KEPADA DAP? KAK WAN AZIZAH BERTANYA.

Wan Jijah ... u dont talk soo much ... your hasben has made enuff trouble for the country alredi .. YOU PLIS SHUDDUP!

I can take a bit humilation but not ALL HUMILATION ... YOU PEOPLE WANT HUDUD ... plis LANGKAH MAYAT DAP DULU!



Hey Karpal ! ... U think u big aaa??? ...Jez becoz I quiet-quiet only doesn't mean I dont have a brain (a tiny one) .. PKR want HUDUD you know ... I fedup alredi with bang Nuor ..Go to Hell with DAP!





Oleh kerana akaq Wan Jijah tak mahu bercakap. Tiada ahli biasa PKR hendak menegur. Jadi biarlah bloger UMNO tolong tegurkan dan bercakap bagi pihak akaq Wan Jijah. Selaku jurucakap tidak rasmi kepada akaq Wan Jijah atas kapasiti beliau sebagai PRESIDEN maka dengan ini BLOGER UMNO MENGAMBILALIH TUGAS-TUGAS AKAQ WAN SELAKU PRESIDEN PKR. Selama ini bukankah PKR dan bloger PKR telah memainkan peranan yang sama untuk UMNO?

Akaq Wan Jijah hendak bertanya kepada PAS. Dimanakah kejayaan PAS menterbiyah DAP mengenai Hudud? Dulu kemain Pok Nik bersembur air liur mengakui di dada Karpal ada BULAN. Menaiktarafkan Guan Eng sebagai KALIPAH UMAR AL KHATTAB. Sekarang ini kenapa Karpal masih berkata beliau sanggup terima hudud tapi setelah beliau mati!

Akaq Wan Jijah tidak berpuashati dengan pendirian Karpal tersebut. Mana boleh tolak Hudud. Mana boleh Pakatan 'Tipo' Rakyat perlu mengikut 'Arahan' Karpal Singh dan DAP sahaja! Ini sudah melampau!

Jika begitu pendirian DAP dan Karpal Singh, akaq Wan Jijah akan tinggalkan slogan KETUANAN RAKYAT sebaliknya akan memperjuangkan bersungguh-sungguh KETUANAN MELAYU.

Lagipun KETUANAN RAKYAT adalah kosmetik untuk CINATROKRASI manakala KETUANAN MELAYU adalah ADIL SAKSAMA kepada semua. Karpal Singh ... PKR SAYS GOODBYE TO YOU!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...