Rabu, 5 Oktober 2011

DAP DI DESAK UPAH PERAWAN JELITA TANDINGI MCA-KAK WAN AZIZAH.

Ehem ....... Go Angels .. Goooo! ..                         Wa sutak tatak laku maaa ..

Berang sungguh akaq Wan Jijah bila dimaklumkan bahawa MCA sudah semakin berubah dan berani menghadapi DAP secara strategik dan teratur. MCA telah membuat keputusan untuk bertambah agresif dalam meraih undi sokongan orang Cina dalam PRU 13 mendatang. 

DAP mula mempertikaikan dan mempersoalkan barisan jelitawan MCA yang gambar mereka tersebar luas di internet sejak Perhimpuan Agung MCA. DAP mendakwa jelitawan tersebut adalah 'MCA Angels' yang telah di upah. Ketua Beliawanis MCA Tee Hooi Ling menyangkal dakwaan DAP tersebut. Menurutnya, para jelitawan 'MCA Angels' sudah lama menjadi ahli MCA.

Dato' Sri Liow Tiong Lai pun sudah semakin garang dan ganas apabila berikrar akan menubuhkan pasukan 'Sibertruper MCA- Tentera Dewa Naga'. Ramai pasukan sibertruper BN mula mencari nombor talipon Dato' Sri Liow. Seeloknya berlaku kerjasama erat antara semua sibertruper BARISAN NASIONAL. 

Begitulah sikap cauvinistik rasis ekstrim DAP terhadap MCA. Sebarang perkara berkaitan dengan BARISAN NASIONAL dan parti komponennya , DAP akan segera menuduh bermacam-macam , melatah seperti Ah Soo kehilangan Char Kuey Teow. Mereka fikir BARISAN NASIONAL suka upah mengupah seperti mereka sendiri lakukan dengan pasukan 'Mei Hua' mereka. 

Tahap prejudis dan cara DAP berpolitik semakin memualkan dan meloyakan tekak. Kepada semua pemimpin-pemimpin muda DAP bersedialah untuk digantikan dengan MCA ANGELS -DEWI PENYELAMAT dan pasukan sibertruper MCA -TENTERA DEWA NAGA! Mana pulak nombor talipon Dato' Seri Liow nie .....

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...