Selasa, 18 Oktober 2011

BLOGER GAP JADI PENINJU PROFESIONAL.


BLOGER GAP CABAR KHALID SAMAD BERTINJU SECARA TERBUKA. Gara-gara sikap Khalid Samad dan Profesor Aziz Bari amat keterlaluan mengkritik institusi Raja-raja tanpa mempedulikan adab sopan menyebabkan bloger GAP mencabar Khalid Samad untuk bertinju. Keduanya amat bingai. Lagipun mana pernah mereka berdua pernah menunjukkan kecerdikan. Dalam isu DUMC,  KDYMM baginda Sultan Selangor sudah memberikan keputusan yang molek. Tidak berlaku khilaf dan tidak berlaku salah. Kesalahan DUMC melakukan gerakan kristianisasi di Selangor adalah jelas dan terang. DUMC bersalah cuma bukti tidak cukup untuk membuat pendakwaan. Kesalahan DUMC itu atas bahu DUMC sahaja bukannya di bahu mana-mana penganut kristian lain. Salah ke Sultan Selangor mempertahankan akidah umat Islam? Justeru itu adalah tidak munasabah untuk mengkritik Sultan Selangor apabila baginda Sultan tidak melakukan sebarang kekhilafan dalam menjalankan tugas-tugas rasmi baginda.

Beranikah Khalid Samad menyahut cabaran GAP? Pada fikiran hamba Khalid Samad tidak akan berani menyahut cabaran GAP. Mana ada pemimpin DAP-PAS-PKR mempunyai keberanian melawan secara terbuka di khalayak umum. Mereka cuma berani di pentas ceramah. Di dalam koc VVIP KTMB boleh lah. Di dalam hotel bilik no. 121 boleh lah. Di dalam sidang Parlimen dan DUN boleh lah.Mereka suka buat serangan lontar batu sembunyi tangan boleh lah. Kritik dan kutuk belakang pihak musuh boleh lah. Pemimpin seperti Khalid Samad hanya berani bercakap saja tapi jika di cabar untuk masuk gelanggang terbuka sampai mampus Khalid Samad tidak akan berani. Nasihat hamba kepada GAP kita pergi semuka sahaja si Khalid Samad ini dipejabatnya dan kita tengok samada Khalid Samad ada telor ke tidak. Hamba teringin juga hendak jengkalkan mukanya. 


TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

C L J berkata...

APA DIA INGAT KIYAI ARSHAD DAH TAK ADA ORANG MACAM DIA BOLEH BEBAS KA ??? TAK TAHU KAH DIA BAHAWA ORANG SEMACAM KIYAI ARSHAD ITU MASIH RAMAI LAGI. TINGGULAH MASA DAN TEMPAT YANG SESUAI KELAK. INSHAALLAH AKAN ADA KEJUTAN TAK TERSANGKAKAN.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...