Isnin, 19 September 2011

PRU 13 BAKAL DIADAKAN DALAM 6 BULAN.!


Akibat mengalami tekanan mental kemungkinan kehilangan kuasa dan gaji sebagai Ahli Parlimen, Tony Pua pada hari semalam telah mencuba nasib dalam bidang kerjaya baru yakni menjadi Peramal PRU13. BiaDAP celako beso sudah dapat merasai nasib malang yang bakal menimpa mereka dan Pakatan Pro Komunis untuk tahun-tahun mendatang begitu terdesak untuk mempamirkan lakonan 'cool' dan 'macho controlled'. Rakyat semakin hari semakin melarikan diri mereka daripada sebarang aktiviti anjuran Pakatan Pro Komunis. Tony Pua berharap sangat agar umpanan ramalan nujumnya bakal di telan bulat-bulat oleh kerajaan Barisan Nasional bagi memerangkap dengan helah enggan membubarkan DUN negeri-negeri yang dikuasai oleh pihak Pakatan Pro Komunis sehingga April 2013.

Kenyataan terdesak Tony Pua ini adalah isyarat dan petanda bahawa biaDAP tidak akan memberikan kerjasam sepenuhnya kepada sekutu-sekutu rapatnya dalam Pakatan Pro Komunis. Sebaliknya pada kali ini, biaDAP akan lebih menumpukan usaha mereka di kawasan-kawasan selamat mereka. 

Secara tersirat, Tony Pua mengakui dalam kenyataannya bahawa Pakatan Pro Komunis bakal menghadapi maslaah serius dalam pembahagian kerusi di antara mereka. 

Nasihat hambe kepada Pakatan Pro Komunis jika tidak dapat kerusi anda beli sajalah meja untuk 'Yam Seng' sampai hilang kewarasan sehingga ke pagi.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...