Isnin, 5 September 2011

JOM BERSAMA BLOGER P.PINANG BALUN GUAN ENG & MAT SYABU MENGENAI PENYELEWENGAN PEMBAYARAN KOS PERUBATAN MAT SYABU.


Mana mao lari lah Guan Eng sama Mat Syabu ! Pada kali ini bloger Pakatan Sosialis Pembangkang haramjadah sengaja terlepas pandang kesilapan dan kesalahan Guan Eng dan Mat Syabu. Apakah kesalahan Besar mereka berdua kepada rakyat Pulau Pinang? 

Terdedah mengenai kecurigaan besar penyelewengan pembayaran kos perubatan Mat Syabu. Kos tersebut telah dibiayai oleh PBAPP. Disyakki prosedur tersebut adalah menyalahi terma-terma Perjanjian bagi pekerja PBAPP tak kiralah samada Ahli Lembaga Pengarah atau bukan. 

Walaupun Mat Syabu dan Guan Eng terketar-ketar menjawab isu berkenaan dengan hanya mengatakan ianya fitnah di pihak Guan Eng dan di pihak Mat Syabu beralasan bahawa kos 'konsultansi' KPJ 'lebih murah' berbanding dengan sebuah hospital swasta yang ditanya oleh Mat Sabu (sebuah saja tau bukan dua tapi sebuah sahaja) walaupun hospital gomen ada, kedua-duanya gagal menjawab kenapakah perlu PBAPP membiayai kos rawatan Mat Syabu yang cedera bukan semasa bertugas sebagai Ahli Lembaga Pengarah PBAPP tetapi semasa menjadi ketua perhimpunan haram BERSHIT 2.0?

Sebenarnya kedua-duanya sudah kantoi tahap Mat Rempit hilang motor. Mat Syabu dan Guan Eng gagal mengemukakan sebarang inbois pembayaran daripada pihak 'Con-Sultan' perubatan yang mengenakan caj bayaran RM 3,373.50.

Mat Syabu hanya beri alasan tolol mengatakan caj 'Con-Sultan' perubatan di KPJ lebih murah berbanding di sebuah ... SEBUAH .. hospital swasta di Shah Alam ! Kenapa bertanya hanya kepada sebuah hospital swasta? Kenapa tidak lebih daripada sebuah? 

Peliknya, kenapa Mat Syabu pilih Shah Alam ? Kenapa tidak di Pulau Pinang ke, Kuala Lumpur ke atau Puchong ke, kenapa Shah Alam? Hai ada 'Projek' lain ke Mat Syabu ? Shah Alam kan sudah terkenal dengan PUSAT URUT TENAGA BATIN!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...