Sabtu, 3 September 2011

GAP BALUN PAS GANU ... AWAT TAK AJAK HAMBE SEKALI?

AL FATIHAH KEPADA WIRA NEGARA WARTAWAN BERNAMA YANG MENINGGAL DUNIA AKIBAT DI TEMBAK DI DADA OLEH MILITIA JAHANAM DI MOGADISHU SOMALIA. TAKZIAH KEPADA AHLI KELUARGANYA. 

Bermula selepas solat Jumaat tadi, GAP berjaya membalun ahli-ahli PAS Ganu yang pada pendapat beliau banyak kelemahan. PAS memang banyak kelemahan di sana sini , yang tak lemah adalah nafsu syahwat mereka pantang nampak perempuan dahi licin habis licin mereka sapu tak kira samada di PASTI , bilik tak bernombor atau dalam koc VIP keretapi. 

GAP menyambung balunan kepada ahli-ahli PAS Ganu dalam isu-isu mengenai kes liwat Anwar Ibrahim, penipuan penerangan PAS mengenai drama kematian dalam BERSHIT dan kisah Mat Sabu sokong komunis.

Nampaknya GAP sungguh berjasa kepada agama bangsa dan negara kerana sanggup berdepan dengan ahli-ahli PAS Ganu secara bersendirian dan memberikan penerangan yang benar mengenai semua isu-isu. 

GAP turut berdiskusi secara aman dengan kelompok PAS Ganu dan menerangkan bagaimana DAP telah berjaya merosakkan maruah PAS. 

TAHNIAH GAP ANDA MEMANG HEBAT !


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...