Sabtu, 10 September 2011

DR NOVANDRI MENTERTAWAKAN BUDAK RENGEK PAS DI SHAH ALAM.

Betul lah seperti mana Dr Novandri tuliskan mengenai Khalid Gereja dan gerombolan Pakatan Pro Komunis yang semakin hari semakin kecewa dan merengek kerana rakyat sudah semakin menolak mereka. Mereka sentiasa di timpa kekalahan teruk di alam maya.

Malah Tuan Man Tuan Ibrahim mengsyorkan agar sambutan hari kemerdekaan digantikan dengan sambutan Komunisma. Semakin hari semakin kecewa Pakatan Pro Komunis ini. Akibat Mat Syabu terlalu ghairah untuk menafikan peranan besar UMNO dalam mendapatkan kemerdekaan, mereka terpaksa menjulang pengganas komunis untuk menggaburi mata rakyat.

Tuduhan melulu Khalid Gereja terhadap teori konspirasi MAIS untuk menjatuhkan Menteri Besar Selangor telah di sanggah oleh MAIS. Dua keping gambar Yang Di Pertua MAIS dalam sebuah majlis di  Hulu Selangor dijadikan alasan oleh Khalid Gereja untuk memutarbelitkan keadaan.

Menurut tuduhan Khalid Gereja berdasarkan kepada dua keping gambar tersebut ditafsirkan Yang DiPertuan MAIS melayan mesra ahli parlimen BN. Sedangkan kedua keping gambar itu menunjukkan Yang DIpertua MAIS diraikan oleh ahli Parlimen BN Hulu Selangor.

Bilakah para pemimpin Pakatan Pro Komunis hendak sedar bahawa Politik Populariti mencari publisiti amalan mereka sudah ketinggalan zaman.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...