Jumaat, 23 September 2011

BANG NUO DI BANGSATKAN OLEH DAP & PAS.

Menurut sumber maklumat bloger Gelagat Anwar yang menerima sumber daripada seorang pencatat mesyuarat Pakatan Pro Komunis , keputusan Pakatan pro komunis unutk menghantar wakil ke Jawatankuasa Terpilih Parlimen (JTP) di buat bukanlah di buat atas persetujuan bang Nuo. 

Dikatakan bang Nuo telah memprotes sekeras-kerasnya cadangan menghantar wakil ke JTP kerana tindakan itu adalah pengindorsan kepada DS Najib. Wakil-wakil biaDAP dan PAS pula membantah kata-kata bang Nuoa sehingga berubah muka bang Nuo.

Alasan mereka ialah tindakan menghantar wakil ke JTP bukanlah pengindorsan kepada DS Najib (sebenarnya memanglah satu pengindorsan) . Tak guna terjerit-jerit di jalanan dan melepaskan peluang untuk menyuarakan pandangan dan pendapat dalam JTP. Akhirnya bang Nuo terpaksa akur kepada kehendak biaDAP dan PAS.

BiaDAP berjaya memujuk bang Nuo dengan mengusulkan Nurul Izzah sebagai wakil PKR kerana kununnya Izzah lebih tahu tentang dasar BEERSHIT. DAP akan menghantar seorang wakil graduan UIAM dalam jurusan undang-undang Fong Po Kuan.

PAS mungkin hantar pelawak terkenalnya Mahfuz tetapi belum dipersetujui bersama. Demikianlah yang dilapurkan oleh bloger Gelagat Anwar.

Pengumuman yang di buat oleh bang Nuo mengenai keputusan tersebut bukanlah cadangannya tetapi cadangan biaDAP dan PAS. Berlakunya perdebatan hangat lagi hangit menunjukkan biaDAP dan PAS sudah bersedia maju ke hadapan tanpa bang Nuo!

KOMEN JS: Semua ahli Parlimen BN dalam JTP dan Menteri yang berkenaan wajib bersiap sedia untuk mematahkan segala hujah dan tuntutan wakil biaDAP dan PAS dan mengubahsuai mana yang patut serta wajar.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...