Ahad, 4 September 2011

7 HARI 7 MALAM (TERMASUK MALAM RAYA) NEGARA TAK MERDEKA KATA MAT SABU

SINAR HARIAN: Pandangan tuan selepas 54 tahun Malaysia merdeka?

Mohamad Sabu: Saya sifatkan belum merdeka , (alasan-alasannya)
(1) tiada kebebasan media, 
(2) saya diserang tujuh hari tujuh malam, 
(3) apa salahnya beri rancangan setengah jam untuk saya bercakap, (4) media serang termasuk di malam raya, 
(5) saya rasa etika kewartawanan tidak ada, 
(6) saya kesal ini berlaku, tak pa la kecam saya, 
(7) tetapi beri ruang untuk menjawab, 
(8) beri saya membuat penjelasan dan ...
kita buat pertimbangan, 
ini rakyat tidak boleh buat pendengaran.

MAT SABU KATA NEGARA BELUM MERDEKA KERANA KEBEBASAN MEDIA TIADA ATAS SEBAB BELIAU DI SERANG 7 HARI 7 MALAM (TERMASUK DI MALAM RAYA)!


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alahai sabu....Padan la dgn muka kau

Tanpa Nama berkata...

Harakah boleh dibeli dimana-mana. Begitu juga Suara Keadilan dan yang 'sama warna' dengannya.

Tanpa Nama berkata...

celaka la mat sabu..barua tahap gaban

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...