Ahad, 7 Ogos 2011

KENAPA ANWAR IBRAHIM KETAKUTAN?

ANWAR IBRAHIM MEMBURUKKAN LAGI NAMA NEGARA SEMASA BERADA DI FILIPINA dengan harapan dapat menambat hati-hati penaja-penaja daripada kelompok RELIGIOUS SOCIALISTS dari kelompok SOSIALISMA KRISTIAN (Aquino adalah tokoh utamanya). Dalam menghadapi kes prima facie meliwat Saifol pada 8hb Ogos 2011 dengan ketiadaan pembelaan yang baik kerana tiada alibi berkredibel boleh diketengahkan olehnya, Anwar Ibrahim melalui tangan-tangan ghaib kelompok Kristian Sosialisma yang berada di dalam kepimpinan DAP telah mencetuskan insiden gereja DUMC. Tidak mustahil gereja DUMC hanya digunakan sebagai lokasi oleh kelompok berkenaan untuk mencetuskan provokasi agama kerana mereka tahu majoriti rakyat Malaysia masih belum mengetahui perbezaan antara mereka dengan penganut Kristian tradisi. 

Puak Sosialisma yang berada di dalam PAS dan PKR hanya perlu menyambut insiden tersebut dan memperlihatkan reaksi yang berkecuali bagi menambahkan lagi kekeliruan di kalangan rakyat Malaysia. Kelompok SOSIALIS KEAGAMAAN mengharapkan agar penganut Islam ahlisunnah wal jamaah mazhab as-Syafie' akan menyalahkan penganut kristian tradisi walhal apa yang berlaku ialah gara-gara strategi konspirasi kelompok SOSIALIS KEAGAMAAN yang berada dalam DAP, PAS & PKR. Hasan Ali dan JAIS merupakan bidak-bidak yang dicaturkan sahaja. 

Tahukah anda bahawa nama singkatan PAS (Parti Islam Se-Malaysia) berkongsi singkatan akronim sama dengan salah satu anggota berhaluan kiri di Romania yang dikenali sebagai PARTIDUL ALIANTA SOCIALISTA (SOCIALISTS ALLIANCE PARTY). Ianya bukan kebetulan yang disengajakan. Lihat logo PAS Romania di sebelah ini. DAP juga berkongsi nama yang sama dengan NAZI . Sila lihat snap shoot di bawah ini.



Klik Gambar untuk DiBesarkan

KEBETULAN? MUSTAHIL !
TIADA DALAM DUNIA INI BERLAKU SECARA KEBETULAN.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...