Sabtu, 6 Ogos 2011

JOM TENGOK VCD HASUTAN SOSIALIS EKTRIMIS MEMURTADKAN UMAT ISLAM.

Golden Dragon avatarAnak-anak anjing sosialis laknatullah di dalam fesbuk , twitter dan di alam maya sedang cergas dan giat mempertahankan tindakan hasutan Tuan anjing Sosialis ektrimis mereka memurtadkan umat Islam di Malaysia dan membalun JAIS serta Hasan Ali kerana melakukan penyiasatan ke atas kumpulan sosialis ekstrimis tersebut berkaitan dengan lapuran orangramai mengenainya.  Pihak Sosialis ekstrimislah yang bertanggungjawab mencetuskan polemik antara agama di Malaysia. Jangan salah faham, inilah kerja-kerja amal sosialis ekstrimis di Malaysia agar keharmonian antara agama dapat diperkecohkan dan seterusnya memberikan mereka peluang mencabar Artikel 3 dan Artikel 11 lalu IFC mempunyai peluang untuk campurtangan dan mendesak kerajaan Pusat. 

Anda tentu masih ingat mengenai isu NEGARA KRISTIAN yang dicetuskan oleh puak Sosialis Ekstrimis di Pulau Pinang tidak lama dulu. Puak Sosialis ekstrimis tahu salah satu perkara sensitif ialah AGAMA. Sebenarnya, puak Sosialis ekstrimislah yang pihak yang paling jahat di Malaysia ini kerana dalam SOSIALISMA AGAMA ITU TIDAK ADA ERTI kepada mereka. Mereka hidup berpandukan kepada kepercayaan mereka bahawa ATHIESMA & AGNOSTIK itulah PENYELAMAT MANUSIA. SOSIALISMA merupakan salah satu bentuk KULTUS SATANISMA yang amat memusuhi agama dan ALLAH SWT

Semua agama di Malaysia ini seharusnya bersatu dalam hal menetang dakyah komplot konspirasi jahat puak Sosialisma ekstrimis yang cuba mencetuskan POLEMIK ANTARA AGAMA di Malaysia ini. Berikut adalah pautan kepada blog 1PELURU.BLOGSPOT yang menyiarkan bukti dakyah komplot konspirasi PUAK SOSIALISMA EKTRIMIS dalam memurtadkan umat Islam dan untuk mencetuskan kebencian antara agama dinamakan sebagai 'AHMAD'S DREAM' kepada mereka yang masih belum kuat iman dinasihatkan anda jangan menontonnya tetapi hendaklah ditonton bersama ustaz/arifinbillah.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...