Rabu, 17 Ogos 2011

DUMC BO LAYAN SAMA PERMINTAAN SOSIALIS RELIGUS PAS.


Hidung tak mancung pipi tersorong-sorong. Kasihan sungguh puak Sosialis Religus PAS. Permintaan mereka hendak berjumpa dengan DUMC dilapurkan oleh lidah media pembohong nya HARAKAHDAILY telah di tolak oleh DUMC dengan alasan isu sudah menjadi terlalu umum dan berbagai tafsiran telah di buat. Menurut surat yang di hantar kepada PAS PUSAT, DUMC mohon penangguhan tetapi tidak dilapurkan sampai bila.

Episod terbaru ini mengambarkan kepada kita betapa lemahnya dan kecilnya peranan yang dimainkan oleh PAS di dalam Pakatan Pembangkang Haramjadah. Betapa malunya, PAS diperlakukan dan diperlekehkan oleh sebuah organisasi yang cuba dipertahankan olehnya bermati-matian. Dimanakah kekuatan PAS jika hendak berjumpa dengan sebuah organisasi kecil seperti DUMC pun tidak dilayani? Dimanakah penghormatan kepada PAS ? Langsung TIDAK ADA !

Bertambah jelas kepada kita manuver politikal menyembunyikan KEBENARAN sesuatu isu yang dilakukan oleh pihak Pakatan Haramjadah laknatullah. Laungan bersemangat dan revolusi jalanan yang mereka laungkan selama ini bagi menuntut keadilan itu dan ini ternyata sedikit pun tidak mereka amalkan. Pakatan Pembangkang Haramjadah laknatullah kini begitu tersepit dan tertekan. Janganlah undi mereka, Unid mereka bermakna anda mengundi umat Islam dimurtadkan!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...