Selasa, 23 Ogos 2011

ANWAR ENGGAN BERSUMPAH, FOBIA!



BAB INI HAMBE SENTUH SIKIT SAJALAH. PADA PERBICARAAN SEMALAM, ISNIN ANWAR IBRAHIM ENGGAN MENGANGKAT SUMPAH SEPERtIMANA YANG DIPERUNTUKKAN DALAM UNDANG-UNDANG. SESEORANG ITU MESTI BERSUMPAH SEBELUM MEMBERIKAN KETERANGAN. ANWAR IBRAHIM MEMILIH TIDAK MAHU BERSUMPAH DI DALAM MAHKAMAH SEBELUM MEMBERIKAN KETERANGAN ! SUNGGUH AJAIB DAN BEGITU MENGAIBKAN PAKATAN HARAMJADAH!



Tindakan Anwar Ibrahim enggan bersumpah sebelum memberikan keterangan di dalam mahkamah mengakibatkan keterangannya tidak mempunyai sebarang kredibiliti dan kebolehpercayaan. Kewbawaan Anwar Ibrahim diperendahkan oleh keengganan Anwar bersumpah. Walauapapun alasan yang cuba diberikan oleh Pakatan Haramjadah mengenainya. Ianya adaalh sesuatu yang MEMALUKAN!

Semakin jelas dan nyata bahawa kredibiliti Anwar Ibrahim bolehlah kita campakkan saja ke dalam longkang dan tangki najis IWK. Hilangnya kewibawaan beliau boleh dijadikan pengukur kepada kredibiliti para pencacainya di blog, portal dan di fesbuk. Termasuklah kepimpinan Pakatan Haramjadah, 

Begitulah fobianya Anwar Ibrahim dengan perkataan SUMPAH! Kita sudah tidak boleh lagi mempercayai walaupun satu huruf daripada pertuturan Anwar Ibrahim termasuklah akan segala yang diperkatakan oleh pencacai bahlolnya di alam maya. SELAMAT TINGGAL PAKATAN HARAMJADAH !

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gap tolong bersumpah laknat jika benar anwar melakukan apa yg dituduh,ada berani bukti tuduhan dgn sumpah laknat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...