Rabu, 13 Julai 2011

WAJIB DI BACA ! PESANAN BUAT SEMUA. ANCAMAN BAHAYA PENGARUH IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH.

KAWAN ADA PESANAN RINGKAS KHIDMAT MASYARAKAT UNTUK SEMUA PEMBACA DAN MOHON DISEBARKAN SELUAS-LUASNYA DI KALANGAN MEREKA YANG TIDAK MEMBACANYA.

KETAHUILAH, BAHAWA DI MALAYSIA SEKARANG INI, PENGARUH IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH SEDANG MENYEBARLUAS DI KALANGAN PUAK PAKATAN IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH DAPKRPSM.






MENURUT SUMBER, PENGARUH IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH DIKEMBANGKAN MELALUI CARA-CARA & KAEDAH-KAEDAH BERIKUT:-

1. Melalui pengisyitharan oleh sesetengan kelompok dan individu yang mengakuinya mereka adalah ULAMA WARISATUL ANBIYAA' , WALI ALLAH, WAKIL IMAM MAHDI,  &  gelaran-gelaran lain seperti AL HAFIZ

2. Terbaru, pengaruh IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH akan menyelewengkan SEMANGAT UKHUWAH ISLAM.

3. Ajaran yg di bawa oleh pengaruh IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH hanya dimanifestasikan apabila sampai ke pengajaran yang ke 96, 97, 98 , 99 dan ke 100.

4. Amatlah mendukacitakan apabila pengaruh iblisetanirojim laknatullah kini amat kuat di kalangan orang MELAYU ISLAM.  yang tertentu konnonnya mengamalkan ilmu-ilmu Perubatan dan terkini seorang bomoh wanita muda sedang giat menyebarluaskan ilmu-ilmu Iblisetanirojim laknatullah di pondok-pondok di sebelah Utara.




5. Ayat-ayat Al Qur'an dan Hadis akan diselewengkan tafsiran dan takrifannya bagi menjustifikasikan dan menyembunyikan nilai-nilai serta ajaran-ajaran pengaruh Iblisetanirojim laknatullah yang sehalus rambut di belah tujuh.


CARA MENGATASI PENGARUH AJARAN IBLISETANIROJIM LAKNATULLAH.

1. Sentiasa merujuk kepada orang yang lebih tahu.

2. Jangan tergesa-gesa menerima dan akur.

3. Sentiasa membaca Ta'awuzz dan Basmallah.

4. Jangan sesekali mengambil dan mengamalkan ilmu-ilmu iblisetanirojim laknatullah seperti ilmu sihir ambillah pengajaran daripada kisah  2 malaikat HARUT dan MARUT dalam surah AL Baqaroh

Semuga semua mendapat pengajaran dan manafaat,

TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...