Khamis, 7 Julai 2011

INFOKINI: MAHKAMAH KELUARKAN PERINTAH LARANGAN KE ATAS 91 ORANG.

INFOKINI: Pihak Polis Di Raja Malaysia telah berjaya mendapatkan Perintah Larangan daripada Mahkamah ke atas 91 orang termasuk AMBIGAL, KJ , IBRAHIM ALI di mana 91 orang tersebut dilarang berada di beberapa lokasi di Kuala Lumpur dari jam 8 pagi hingga ke jam 6 petang. Bijak ! bijak ! bijak ! Sudah pastinya ianya di buat di atas alasan munsabah dan wajar yakni demi kepentingan keselamatan negara dan orang awam. Kita berharap agar selepas ini, pihak Polis Di Raja Malaysia akan mengambil tindakan yang lebih tegas lagi yakni menahan kesemua penganjur BERSIH dan membawa semua anasir subversif anarkis revolusioner sosialis ekstrimis ke muka pengadilan. 


 v 

Jangan bimbang Pak-pak Polisi sekelian,  KAMI BLOGER PRO UMNO/ BN, GRUP NADI RAKYAT & BLOGGERS NYAMUK AKAN MEMBERIKAN SOKONGAN KEPADA ANDA SEMUA ! KAMI AKAN PERTAHANKAN INTERGRITI DAN MARUAH PIHAK POLIS DI ALAM MAYA NANTI DARIPADA SERANGAN ANASIR-ANASIR SUBVERSIF ANARKIS REVOLUSIONER SOSIALIS EKSTRIMIS !

kami akan lanyak mereka dalam alam maya secukupnya !




TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jerat pada 9julai ada kat KL,dah x benar mereka masuk,nak tangkap mcm mana,ini dah kira rosak punya program,kita tengok apa nak jadi pula,kata Ahmad nisfu kpd Salleh Kamil dlm filem 3 Abdul.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...