Isnin, 20 Jun 2011

PROSEKS JIHADIS PAS KECUT KERANDUT DENGAN PERKASA, DARI 300,000 KE 100,000 KE O RIBU!



KAMI ANTI DEMO HARAMJADAH
Rusuhan Awam Terancang
RAT B2 !

Kami mendesak agar RAT B2 dibatalkan segera!

  1. Kita tidak mahu mana-mana organisasi dan NGO membuat desakan yang tidak senonoh dengan memperalatkan ORANG MELAYU ISLAM ! Tidak kira samada 300 000 orang atau 100 000 orang atau seorang Melayu Islam diperalatkan demi kepentingan perjuangan PLURALISMA dan IFC Ambiga lahanat betine sial celake.

  2. Kita mendesak agar kepimpina PAS dan PKR tidak lagi bersengkongkol dengan puak-puak Kafir Harbi untuk memperalatkan anak-anak muda Melayu Islam yang tidak berdosa untuk mencapai kepentingan dan agenda POLITIK RASIS dan ANTI ISLAM mereka!

  3. Kita mendesak ahli-ahli PAS dan PKR yang bersikap sederhana MEMBOIKOT RAT B2 untuk mengagalkan AGENDA JAHAT puak Kafir Harbi memperalatkan orang Melayu Islam dan anak-anak muda kita.

  4. Kita mendesak agar ahli-ahli PAS dan PKR menulis Surat Bantahan kepada kepimpinan mereka yang menjadi boneka dan pepatungan kepada Agenda Anti Islam. 

  5. Kita hampir berjaya kerana kini pihak Proseks Jihadis PAS sudah mula kecot kerandut mengurangkan jumlah bilangan peserta dari 300 000 ke 100 000 orang tetapi kita mahu TIDAK ADA SEORANG PUN MELAYU ISLAM DIPERALATKAN !

Dulu ............


KINI , setelah bantahan di buat oleh PERKASA .......



Mahu apalagi lahanat-lahanat RAT B2 ini? Populariti ? Kuasa? GAGALKAN AGENDA JAHAT MEREKA SUPAYA MEREKA TAHU ! TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...