Rabu, 22 Jun 2011

KEPALA HOTAK KORANGLAH IBLIS BETINA SUNDAL & ABANG SETAN KABARET BEERSHIT 2.0

1. Akan segala betine sundal dan abang setan nirrojim BEERSHIT 2.0 beri alasan bahawa Agenda peribadi dan kepartian mereka adalah hak setiap rakyat, jawapan ringkas aku kepada mereka ialah seperti berikut:

(a) Kepala hotak haramjadah mereka !
  •  Alasan : Ini adalah Hak aku sebagai rakyat yang tidak suka dan tidak menyokong Agenda peribadi dan kepartian mereka yang bersifat jahat dan berniat curang berkhianat kepada negara.


(b) Agenda Beershit 2.0 adalah agenda peribadi mereka sendiri.
  • Alasan: Aku tak suruh dan minta pun lahanat-lahanat itu buat Beershit 2.0. Itu idea bangang mereka sendiri. Aku juga percaya dan amat yakin, 27 juta rakyat tidak suruh mereka buat Beershit 2.0 

  • Tuntutan-tuntutan Beershit 2.0 bukanlah kehendak aku. Ianya adalah kehendak agenda jahat dapkrpas yang dipaksakan ke atas aku dengan menafikan HAK KEBEBASAN MEMILIH aku.

(c) BEERSHIT 2.0 akan menyebabkan kesesakan di ibukota.
  • Alasan: Aku ada HAK NAK BEREHAT DI HUJUNG MINGGU dan bersiar-siar secara aman di ibukota. Alih-alih pepuak yang pentingkan diri mereka sendiri nak buat trafik jem. Haramjadah!

(d) Aku berpuashati dengan sistem pilihanraya di bawah tadbir urus dan seliaan SPR.
  • Alasan: Pakatan setan boleh menang 5 buah negeri. Kalah dalam 6 PRK dan gagal untuk nafikan 2/3 majoriti BN di Sarawak bukan kerana Pilihanraya tidak bersih tetapi kerana pakatan setan nirrojim dapkrpas yang KOTOR.

(e) BEERSHIT 2.0 dapat dana daripada mana? Kenapa Ambiga iblis betine di lantik jadi kepala? Dan kenapa semua AJK BEERSHIT adalah aktivis dan ahli politik dapkrpas?
  • Alasan: Aku ada HAK NAK BERTANYA dan PERSOALKAN niat dan maksud sebenar AJK BEERSHIT 2.0 ! 

(f) BEERSHIT 2.0 penuh keraguan dan pada pandangan aku, ianya adalah untuk kepentingan peribadi Aljuburi nak lari dari kes liwat 2. Ini adalah penafian HAK AKU SEBAGAI PENGUNDI BERDAFTAR.
  • Alasan: Aku berHAK untuk tengok Aljuburi meneruskan perbicaraan liwat 2 kerana aku ada HAK NAK TAHU, Aljuburi tak boleh NAFIKAN HAK AKU ini.


Begitulah serba sedikit dan serba ringkas mengenai HAK-HAK AKU yang aku sendiri suarakan. Tak perlu BEERSHIT 2.0 nak kata AKU SOKONG BEERSHIT 2.0 HARAMJADAH TU , AKU ADA HAK UNTUK BERSUARA SENDIRI. AKU TAK SOKONG BEERSHIT 2.0 YANG MEMAKSAKAN KE ATAS AKU KEHENDAK BAHLOL MEREKA!

TEPUK DADA TANYA IMAN.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hello anda di atas sana.. kalau tak puas hati mari lah berhimpun pada 9 julai nanti. Dato' ambiga adalah perjuang sebenar menegakkan demokrasi yang telah lumpuh di malaysia. kenapa mesti Umno dan Barisan menang selalu setiap pilihanraya. puak pakatan pun nak menang juga,tak kira lah dengan apa cara sekali pun. kalau dah tok guru nik ziz sebagai wali Allah setuju kira betul lah mabiga dan anda salah. ingat yer...wali Allah adalah mereka yang mendapat ilmu laduni dan tahu apa tersembunyi. anda wajib taat pada tok guru. haji Hadi pun wali Allah juga (agaknya lah sebab serban besar tak pernah tanggal). mari kita sokong Ambiga BERSIH. MELAYU HAPRAK BODOH MACAM BABI

Tanpa Nama berkata...

hello tanpa nama! bila Nik ajis jadi wali. Kepala bapak kau.Ambiga tu keling yg nak merosakkan Melayu aja.Dia dah bagi jubor kau engkau ke yg kau sokong sgt dia tu

Tanpa Nama berkata...

AMBIGA si KELENTIT HANGUS...

Tanpa Nama berkata...

Rasanya penulis dan pengkomen di atas adalah Melayu belaka. Tapi bahasa x mencerminkan Melayu Islam sebaliknya macam terkena hasutan Setanirrojim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...