Jumaat, 10 Jun 2011

KAZAKHSTAN , REKAYASA PAKATAN 'TIPU' RAKYAT YANG KECUNDANG.

Sifat Menipu amat sebati dengan pencacai Pakatan 'Tipu Rakyat. Menipu begitu sebati dengan mereka sehinggakan jika kita mengajarkan kepada anak-anak kecil mengenai erti dan makna Tipu, kita hanya perlu menunjukkan artikel-artikel yang di tulis oleh pencacai Pakatan Tipu Rakyat, dengan mudah anak-anak kecil itu mengerti apa makna Tipu dan sifat Penipu.
1. Kegagalan persepsi buruk yang cuba di bina terhadap DS Najib sekeluarga di atas kunjungan rasminya yang telah di rancang sejak setahun dahulu ke Kazakhstan merupakan petanda awal bahawa rakyat sudah menyesali mempercayai setiap rekayasa Pakatan Tipu Rakyat. KPPUM , Khairy J telah memberikan penjelasan terperinci mengenai lawatan rasmi DS Najib ke Kazahkstan.

2. Para pencacai Pakatan Tipu Rakyat kini seringkali gagal dalam menyebarkan fitnah temberang rekayasa mereka terhadap UMNO, Barisan Nasional dan DS Najib sekeluarga. Dalam amsa yang sama para pencacai Pakatan Tipu Rakyat sendiri gagal bertanya kepada Anwar Ibrahim beberapa persolan pokok yang penting mengenai isu pendedahan video salahlaku seksual Anwar Ibrahim sepertimana yang digambarkan oleh Papa Gomo dlam entri jam 10 pagi tadi. 

3. Begitu juga, para pencacai Pakatan Tipu Rakyat gagal mengemukakan sebarang bukti sahih bagi setiap dakwaan dan rekayasa fitnah temberang mereka terhadap UMNO, BN dan DS Najib sekeluarga. Rekayasa temberang mengenai pembunuhan Altantuya dan pembelian kapalselam Scorpene kini menjadi igauan ngeri buat mereka sendiri. Apakata mereka bertanya soalan ini kepada Anwar Ibrahim, Hj Hadi, Nik Ajih, Mat Sabu, Husam Musa, Guan Eng, Kit Siang seperti berikut:-

(a) Bagaimana aksi lucah Anwar Ibrahim boleh terakam ?
(b) Mana orang yang mirip Anwar Ibrahim yang di sebut oleh Anwar Ibrahim?
(c) Siapa jadi Menteri Kewangan masa pembelian Scorpene?
(d) Bagaimana air mani Anwar Ibrahim boleh berada dalam dubur Saiful?
(e) Kenapa anwar Ibrahim asik tangguh-tangguh kes liwat ke 2 nya?

Pencacai Pkaatan Satanisma dapkrpas boleh buat apasaja temberang dan fitnah tapi lama kelamaan rakyat sedar dan sudah boleh mengenali antara FAKTA dan AUTA. TEPUK DADA TANYA IMAN. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...