Jumaat, 24 Jun 2011

JIKA KAMU BERHAK KAMI JUGA ADA HAK.

Semenjak 1997 UMNO 'dibersihkan' dari pengaruh kejahatan permainan politik kotor jijik Anwar Aljuburi, Aljuburi asik melalak ' Hak aku ! Hak aku !' tapi pernahkah dia menjerit ,' Hak kamu!Hak Kamu!?' Golongan toghut Reformasi berkata kepada rakyat bahawa HAK RAKYAT di rampas oleh Barisan Nasional dan UMNO adalah penjahatnya, benarkah begitu? Siapakah penjahat sebenarnya dalam hal ini?

Janganlah kita sesekali lupa bahawa toghut Reformasi yang berkata begitu tapi adakah rakyat memberikan sebarang mandat kepada toghut Reformasi untuk bercakap dan bertindak bagi pihak rakyat? Hak Rakyat sudah jelas termaktub dan dilindungi di dalam Perlembagaan Malaysia, itu tidak syak lagi,

Perkara 3 - 10 Perlembagaan Malaysia memaktubkan hak-hak rakyat dengan baik sekali mengikut mana-mana tahap dan taraf yang terpakai di dalam sistem perundangan dunia yang diiktiraf. Pada pandangan penulis sistem Parlimen kita berfungsi dengan baik dan telus. Begitu juga dengan sistem pilihanraya kita yang ditadbir baik oleh Suruhanjaya Pilihanraya. Tetapi, kerana pakatan setannir-rojim dapkrpas tidak dapat mempengaruhi dan menguasai serta meletakkan Suruhanjaya Pilihanraya di bawah telunjuk mereka, maka mereka cuba menghasut rakyat untuk membenci SPR dan menuduh membuta tuli sistem pilihanraya kita tidak telus dan tidak bersih. Walhal , pakatan setanir-rojim dapkrpaslah yang tidak bersih. Inilah realitinya.

KEPADA PAKATAN SETAN-NIR-ROJIM DAPKRPAS
HENTIKAN HASUTAN ANDA MEMAKSA KAMI MENERIMA PENDAPAT DAN KEHENDAK JAHAT KAMU !
KAMI ADALAH RAKYAT YANG BEBAS MEMILIH DANN BERFIKIR SENDIRI
KAMI BUKAN LEMBU KAMU!

Kami rakyat yang tidak menyokong semua tindakan keanakan penuh emosional pakatan etan-nirojim dapkrpas yang bermotif curang BERHAK untuk tidak mahu mempercayai dakyah jahat pakatan setan-nir-rojim dapkrpas mengenai sistem pilihanraya Malaysia yang tidak memihak kepada mereka kerana sPR bebas daripada sebarang pengaruh dan unsur campurtangan pihak pentadbiran eksekutif pakatan setan-nir-rojim dan pentadbiran eksekutif Barisan Nasional. TEPUK DADA TANYA IMAN. 




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tidak baik sangat menggelar orang lain setanirrojim, adakah diri kita sendiri sudah bebas dari hasutan syaitan? Nampaknya tidak, kalau tulisan kita juga menggambarkan kita seperti terikut-ikut kehendak syaitan.

Maaf, hamba yg kerdil cuma tumpang singgah dan menyampai apa yg sewajarnya.

Jas Salleh berkata...

Jadi baik sangatkah pakatan setan-nir-rojim dapkrpas buat BERSIH dan tidak menghormati hak orang yg tidak suka BERSIH?

Ceciter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...